Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه سیاست‌گذاری اجرای دستورالعمل شناسایی و تأمین مالی بنگاه‌های صنفی تولیدی برای بازسازی و نوسازی در استان اظهار کرد: توانمندسازی صنوف یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد ازاین‌رو انتظار می‌رود بخش خصوصی در کنار بخش‌های دولتی به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های اصناف در استان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به‌ضرورت غربالگری طرح‌ها ازنظر میزان اشتغال‌زایی و ارزش‌افزوده گفت: ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال پایدار در رأس اولویت‌های ارائه تسهیلات قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: ارائه این تسهیلات باهدف بازسازی و نوسازی صنوف در 88 رسته صنفی ارائه خواهد شد وبید در صنف موردنظر تحول مورد انتظار به‌صورت ملموس و شفاف قابل رویت باشد.

وی خواستار احصای مشکلات پیش روی اصناف به‌صورت موردی شد و افزود: حلقه‌های مفقوده و یا حلقه‌های ضعف موجود در فعالیت اصناف باید شناسایی‌شده و برای رفع مشکل آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

جهانگیری خواستار ارائه به‌موقع اسامی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات اصناف به بانک‌ها شد و گفت: هم‌زمان با مشخص شدن اسامی فرایند اداری در بانک‌ها نیز آغاز شود تا در ارائه تسهیلات وقفه‌ای ایجاد نشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور