Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:55:19 GMT

پلیس با متخلفان چهارشنبه سوری برخورد جدی می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۷۹۷۷

پلیس با متخلفان چهارشنبه سوری برخورد جدی می کند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان سمنان از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: هرگونه سلب آسایش مردم به وسیله موادمحترقه با برخورد پلیس همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی امروز(۲۱اسفند) درنشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه همانند هر سال، موضوع چهارشنبه آخر سال را درپیش داریم گفت: مدیریت این موضوع نیز نیازمند دقت عمل و برنامه ریزی صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی نگاه نیروی انتظامی به چهارشنبه آخر سال را نگاهی اجتماعی و نه امنیتی  دانست وافزود:  نیروی انتظامی خود را در کنار مردم و خانواده ها می بینید.

 

قاسمی با تاکید بر اینکه در چهارشنبه سوری اجازه تعرض به حقوق شهروندان را به هیچ فردی داده نمی شود ادامه داد: امنیت و آرامش مردم برای نیروی انتظامی بیشترین درجه اهمیت راداشته وبا  آن دسته از افرادی که مخل آسایش و آرامش مردم باشند برابر قوانین برخورد می شود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۲۷ تولیدکننده و توزیع‌کننده موادمحترقه در استان سمنان در روزهای اخیر خبر دادو گفت: 114 هزار قلم انواع مواد محترقه  و شش کیلو مواد محترقه دست ساز توسط ماموران انتظامی در ایام پایانی سال در سطح استان سمنان کشف شده است.

 

وی با بیان اینکه پلیس مخالف ایجاد وحشت و دلهره و بر هم زدن آرامش جامعه است، گفت: از خانواده ‏ها می خواهیم تا مراقب فرزندان خود باشند تا لحظه های شادی زودگذر به یک عمر حسرت و افسوس تبدیل نشود.

 

قاسمی در ادامه به آغاز سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد:آرامش بهاری با نظم وامنیت شعار پلیس در طرح نوروزی ۹۷ است که این طرح از ۲۷ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه  خواهد داشت.

 

وی استقرار ۵۰ کانکس در سطح جاده های استان وارائه خدمات به مسافران نوروزی  را از تمهیدات نیروی انتظامی در ایام اجرای طرح نوروزی عنوان کرد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه طرح استقبال از بهار را با مضاعف کردن ماموریت های انتظامی آغاز شده  تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت کامل به امور روزهای پایانی سال بپردازند اضافه کرد: نیروی انتظامی در طول تعطیلات نوروز نیز در آماده باش کامل است تا این ایام نیز با کمترین مشکلی سپری شود.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان یکی از امن ترین نقاط کشور به شمار می رود وامنیت بسیار خوبی در این خطه پهناور کشور برقرار است افزود: همراهی وهمکاری اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامیو تعامل بسیار خوب نهادها ودستگاه های نظامی، امنیتی وانتظامی از مهمترین عوامل شرایط مطلوب امنیت دراین استان محسوب می شود.

 

قاسمی در بخش دیگر سخنان خودبه آمار تصادفات از ابتدای سالجاری تاکنون ومقایسه آن نسبت به سال گذشته دراستان سمنان اشاره کرد وگفت: تصادفات در استان سمنان ۱۰ درصد افزایش داشته که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان سبب کاهش شمار تصادفات می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش هفت درصدی وقوع سرقت در استان سمنان خبردادوگفت: ۷۱ درصد از سرقت های سالجاری کشف شده است.

 

وی همچنین به کشف شش تن و۷۶ کیلو انواع مواد مخدر وانهدام ۷۵ باند توزیع مواد مخدرتوسط ماموران نیروی انتظامی در سالجاری اشاره داشت وگفت: کشف کالای قاچاق در این استان ۷۲ درصد افزایش داشته است.

 

قاسمی همچنین از کاهش 34 درصدی جرائم خشن دراستان سمنان خبردادوگفت: 90 درصد پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا منجر به کشف شده است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی