Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@10:24:42 GMT

برانکو انتقادپذیر است اما به کسی باج نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۸۴۷۹

به گزارش وانانیوز، 

رضا شاهرودی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر الوصل اظهارداشت: تیم ما در بازی رفت مسابقه را برده و با توجه به آن مسابقه پرسپولیس قدرت این را دارد که در بازی برگشت هم این تیم را شکست دهد.

 

وی افزود: پرسپولیس با تمرکز بالا باید وارد زمین شود تا گلی از حریفان دریافت نکند چرا که اگر حریف به ویژه رقبای عربی با یک گل پیش بیفتند خودشان را به هر دری می‌زنند تا نتیجه را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه دخالت‌ها در ترکیب تیم برانکو زیاد شده و این موضوع ممکن است حاشیه ایجاد کند تصریح کرد: برانکو هر روز با بازیکنانش سر و کار دارد و شرایط آنها را بهتر از هر کسی می‌داند. شخصیت او هم طوری است که همیشه بهترین‌ها را در ترکیب قرار می‌دهد. او انتقاد پذیر هست اما باج به خیلی از حرف‌ها نمی‌دهد. خود پرسپولیس برای همه ما مهمتر از همه چیز است و مهم موفقیت او است.

 

شاهرودی در مورد انتقاداتی که پس از دربی از تیم برانکو شد، گفت: بازی رفت را ما بردیم والان هم قهرمان شدیم. ما با یک برد عاشق پرسپولیس نشدیم که حالا بخواهیم با یک باخت از تیممان زده شویم. فوتبال حرفه‌ای است و برد و باخت دارد، دربی گذشته و الان باید رو به جلو فکر کرد فراموش نکنیم که ما قهرمان لیگ هستیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمانی زودهنگام در عملکرد پرسپولیس تاثیر داشته یا خیر عنوان کرد: این موضوع خواه ناخواه تاثیرگذار است اما برانکو باید روی بازیکنان کار کند تا انگیزه آنها کم نشود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس