Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:49:43 GMT

آمادگی صدور محصولات استان کرمان به روسیه را داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۸۵۳۰

آمادگی صدور محصولات استان کرمان به روسیه را داریم

به گزارش ایرنا، کازبک توگانف روز دوشنبه در همایش معرفی بازار روسیه و فرصت های صادراتی استان کرمان افزود: کرمان پتانسیل های فراوانی دارد و یکی از اهداف این همایش انعقاد قرار دادهای تجاری بین فعالان اقتصادی ایران و روسیه است.
وی تصریح کرد: آمادگی داریم به بازرگانان و فعالان اقتصادی که در روسیه به ما مراجعه می کنند کمک های لازم ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی قفقاز شمالی روسیه تاکید کرد: فرصت های خوبی در بخش معادن، صنعت، کشاورزی، ساختمان و حمل و نقل برای فعالیت بازرگانان روسیه در استان کرمان فراهم است.
وی گفت: بخش حمل و نقل برای صادرات بین دو کشور در استان کرمان اهمیت دارد و باید فعال تر شود.
توگانف تصریح کرد: تسهیل عملیات صادرات و واردات محصولات استان کرمان یکی از اهداف مهم همکاری با اتاق بازرگانی کرمان است.
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در روسیه هم در این همایش گفت: وضعیت روابط اقتصادی ایران و روسیه هم اکنون در بی سابقه ترین و بهترین وضعیت موجود قرار دارد و مسئولان 2کشور می خواهند روابط فیمابین گسترش پیدا کند.
فرهاد پرند افزود: دولت ها جاده و مسیر را مهیا کرده اند و بخش خصوصی باید از این فرصت استفاده کند.
وی بیان کرد: روسیه کشور بزرگی است و در زمینه محصولات دارویی، پتروشیمی، میوه و محصولات کشاورزی بازار خوبی دارد.
رایزن بازرگانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه تاکید کرد: عمده صادارت ما به روسیه کالا های سنتی مانند پسته، خشکبار و مواد غذایی است و باید به سمت صادارت کالاهای صنعتی با ارزش افزوده بالا برویم.
وی اظهار کرد: واردات کالای روسیه در سال 2017 بیش از 290 میلیارد دلار بوده که سهم ایران تنها 400 میلیون دلار است که باید آن را افزایش دهیم.
پرند تصریح کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و رایزنی بازرگانی، آمادگی کامل برای همکاری با تجار و فعالان بازرگانی استان کرمان را دارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان کرمان در این همایش گفت: با توجه به روابط سیاسی خوب بین ایران و روسیه، فرصت بسیار مناسبی فراهم آماده تا روابط اقتصادی بین کرمان و روسیه برقرار شود.
سید مهدی طبیب زاده افزود: تصمیم داریم مذاکرات جدی بین فعالان اقتصادی روسیه و استان کرمان ایجاد شود تا موانع همکاری از بین برود.
وی با بیان اینکه کشور روسیه کشور ثروتمندی است تصریح کرد: رقابت زیادی در بازار روسیه وجود دارد و فعالیت های اقتصادی پراکنده موفق نخواهد شد و باید منسجم عمل کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان فرصت های خوبی در بخش های ساختمان، انرژی، معدن و حمل و نقل برای همکاری با روسیه دارد.
همایش یکروزه معرفی بازار روسیه و فرصت های صادارتی استان کرمان با شرکت جمعی از فعالان اقتصادی کرمان و روسیه در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.
7437/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه فرایند بارگیری و اعزام واگن ها در این اداره کل در کمترین زمان و بدون توقف انجام می شود گفت: اقدامات مناطق مستقر در مسیر قطارهای شرق و مقاصد تخلیه، در سرعت بازرگانی نقش مهمی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی افزود: سرعت بازرگانی در راه آهن از زمان بارگیری واگن و صدور بارنامه زمان سفر تا تخلیه در مقصد محاسبه می شود و اداراتی که این فرآیند را به طور کامل در حوزه استحفاظی خود دارند در این شاخص اثرگذارتر هستند.

حکامی قاسمی بیان کرد: اداره کل راه آهن شرق به عنوان مبدا بارگیری و محل کسب درآمد شرکت راه آهن، ماموریت تسریع سیر واگن های خالی دریافتی از مرز اداره کل تا مبادی بارگیری و صدور بارنامه را بر عهده دارد و پس از بارگیری، سیر واگن ها طبق برنامه ابلاغی با لوکوموتیوهای تخصیصی و در نظر گرفتن رسوب واگن ها و تاریخ صدور بارنامه، انجام می شود.

رضایت مسافرین از اولویت پیش فروش اینترنتی بلیت قطار

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به اقدام راه آهن در تغییر نحوه پیش فروش بلیت و اولویت عرضه بلیت از طریق سکوهای اینترنتی گفت: این اقدام جسورانه، رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را به دنبال داشت، زیرا با حذف بازار سیاه و رفتارهای غیر حرفه ای برخی آژانس های متولی، موجب افزایش ظرفیت در سامانه و دسترسی اختیار و قدرت انتخاب توسط مسافرین شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!