Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در طی چند روز گذشته در مجموعه جهاد کشاورزی آب و خاک کانون فساد کشف شده که ۱۲ نفر از پرسنل‌ها به دلیل دریافت رشوه در این راستا دستگیر شدند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ استانها اردیبل نظرات

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جعل در پروانه‌های بهره‌برداری، دریافت رشوه از کسانی که چاه‌های کشاورزی داشته‌اند خیانت صد درد صدی در حوزه آب توسط متولیان است که به همین منظور در حوزه آب سه نفر بازداشت شده و دستور بازداشت سه نفر نیز داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طی چند روز گذشته در مجموعه جهاد کشاورزی آب و خاک کانون فساد کشف شده که در این زمینه 12 نفر از پرسنل‌ها به دلیل دریافت رشوه دستگیر شدند و در کنار این موضوع چند نفر پیمانکار به لحاظ این که  رقم‌های کلان رشوه پرداخت کرده‌اند متخلف محسوب شده و برخورد قانونی با آنان انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از مواردی که در این زمینه وجود دارد این است که بخش خصوصی برای این که به حقش برسد مجبور به پرداخت رشوه است که تمام این موارد فساد اداری محسوب می‌شود و مدیرانی که نظارت مناسبی در این زمینه ندارند به طور حتم برخورد قانونی با آنان مبنای کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل