Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:52:18 GMT

کاهش وقوع سرقت در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۸۸۶۰

کاهش وقوع سرقت در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به کاهش 7 درصدی وقوع سرقت در سطح استان سمنان گفت : بیش از 71 درصد از سرقت‌ها در سال 96 کشف‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه جلوگیری از قاچاق کالا از دیگر رسالت‌های نیروی انتظامی استان سمنان است افزود : افزایش 72 درصدی کشف کالای قاچاق در سطح استان سمنان مصداق بارزی از اقدامات نیروی انتظامی در این راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف 6 تن و 76 کیلو انواع مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از کشف 6 تن و 76 کیلو انواع مواد مخدر در استان خبر داد و تصریح کرد: بالغ‌بر 75 باند مواد مخدر نیز در استان سمنان منهدم شده است.

قاسمی با بیان اینکه استان سمنان یکی از امن ترین نقاط کشور به شمار می رود وامنیت بسیار خوبی در این خطه پهناور کشور برقرار است افزود: همراهی وهمکاری اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی و تعامل بسیار خوب نهادها و دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی از مهمترین عوامل شرایط مطلوب امنیت دراین استان محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال و برخی اقدامات هنجار شکنانه از سوی عده‌ای جاهل، مهم‌ترین رویکرد نیروی انتظامی جلوگیری از اقداماتی است که امنیت مردم را درگیر می‌کند.

قاسمی در ادامه به آغاز سفرهای نوروزی اشاره و گفت :آرامش بهاری با نظم وامنیت شعار پلیس در طرح نوروزی ۹۷ است که این طرح از ۲۷ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سه سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق اماکن خصوصی و صنعتی حومه شاهین شهر می‌کردند در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های فرعی سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را که در حاشیه جاده در حال سوزاندن روکش پلاستیکی مقادیر زیادی کابل برق بودند مشاهده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که آنها از افراد معتاد و سابقه‌دار شهرستان هستند و برای تأمین هزینه اعتیاد خود به صورت شبانه اقدام به سرقت کابل‌های برق باغ ویلاها و اماکن صنعتی حومه شاهین شهر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746693

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر