Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@01:59:29 GMT

یک تن و 552 کیلوگرم تریاک در زاهدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۸۹۰۶

یک تن و 552 کیلوگرم تریاک در زاهدان کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا نصیری روز دوشنبه اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابجایی موادمخدر توسط سوداگران مرگ با خودروهای سنگین، بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در عملیاتی مشترک با ماموران موادمخدر خراسان رضوی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی زاهدان به یک دستگاه تریلر نفتکش مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران در بازرسی از این نفتکش یک تن و 552 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در تانکر خودرو جاسازی شده بود کشف و یک قاچاقچی را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.
به گزارش سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدرشهرستان بافق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات از وجود معتادان موفق شدند تعداد ۲۱ نفرمعتاد را دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد معرفی کنند. 
وی افزود: از معتادان مقایر جزیی مواد مخدر از نوع حشیش، هروئین، تریاک و سوخته تریاک کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: ازآنجایی که برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر همواره یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس می‌باشد، مبارزه با اعتیاد نیز نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی شهروندان است و از شهروندان تقاضا داریم همچنان باپلیس همکاری نموده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس به مرکزفوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰۰۰ متر مربع زمین خواری در اراضی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • تقویت مبارزه ایران با ترانزیت موادمخدر و پولشویی
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • محموله ۵ هزار کیلویی مواد مخدر در ایران