Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی، معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان امروز، 21 اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: با مخلان امنیت در چهارشنبه آخر سال و کسانی که امنیت مردم را برهم بزنند برخورد قانونی می شود .
وی با اشاره به اینکه کلمه سرور و شادی 21 بار در آیات قرآن تکرار شده است، افزود: منظور شادی و سروری که در قرآن بیان شده، شادی که برای دیگران آسیب زا باشد، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاتحی با اشاره به اینکه حضور پلیس در مراسم ها و مناسبت های آخر سال برای ایجاد امنیت در جامعه است، عنوان کرد: پلیس هیچگاه مخالف شادی و سرور مردم نیست.
وی با اشاره به اینکه ما در آیین و رسوم گذشته خود چهارشنبه آخرسال را نداشتیم، عنوان کرد: در گذشته بیشتر مراسم های ما محله محور و بزرگ محور بود.
فاتحی عنوان کرد: در مراسم‌های چهارشنبه آخرسال و نوروز امسال 86 نفر مصدوم داشتیم که 70 نفر از این تعداد را مردان و 16 نفر را بانوان تشکیل می دادند.
وی با اشاره به اینکه 14 درصد سوختگی بین مصدومان داشتیم، اعلام کرد: 59 نفر از مصدومان آخر سال استفاده‌کنندگان از مواد محترقه و 26 نفر رهگذر بودند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: رسانه ها با قلم فرسایی خود رسومات اصیل کردی را احیا کنند تا آسیب های این ایام را کاهش دهیم و دیگر شاهد وقایع این ایام نباشیم .
وی بیان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز نه تنها از توان پلیس کم نخواهد شد بلکه تمام توان خود را در این ایام بکار می‌گیرد و تمام حرکات و سکنات مجرمان را کنترل خواهد کرد .
وی با اشاره به آغاز آموزش‌های آشنایی با خطرات و آسیب‌های رفتارهای پر خطر و استفاده از ترقه برای جامعه هدف گفت: در این دوره های آموزشی با عنوان «نه به ترقه» تلاش شد تا دانش آموزان پول هایی را که برای خرید ترقه اختصاص داده بودند را برای کمک به هم نوع خود اختصاص دهند.
فاتحی عنوان کرد: هرگونه اسباب کشی در ایام تعطیلات نوروزی باید به نیروی انتظامی اطلاع داده شود.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری 84 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان کشف شدند اذعان کرد: خوشبختانه در استان سرقت مهمی را نداشتیم و اکثر سرقت‌ها خرد بوده است.
معاون فرهنگی فرمانده انتظامی استان کردستان با اعلام اینکه در حوزه جرایم پنهان نیز 97 درصد جرایم کشف شده است، یادآور شد: در حوزه تصادف درون شهری نیز دو درصد کاهش وقوع تصادفات 6 درصد کاهش متوفیان تصادفات را داشته‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳