Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@06:25:29 GMT

طرح جامع بيمه گردشگري معلم به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۹۷۴۶

طرح جامع بيمه گردشگري معلم به بازار آمد

پول‌نیوز - شرکت بیمه معلم امسال هم در لیست 100 شرکت برتر کشور قرار گرفت.  سودآوری، فروش و بهره وری از جمله شاخص های رتبه بندی و قرار گرفتن بیمه معلم در لیست 100 شرکت برتر بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خانواده بزرگ فرهنگیان از سهامداران بیمه معلم هستند و بیمه معلم با توجه به حضور خانواده های بیشمار در دایره سهامداری خود و همچنین بهره مندی تمامی خانواده ها از طرح های این شرکت ، بیمه نامه هایی در راستای رفاه خانواده به بازار عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز برای نوروز بخاطر حفظ ارامش مسافران كشور طرح جامع بيمه گردشگري را طراحي  و به بازار عرضه کرده است.

دراین طرح علاوه بر بيمه منازل مسكوني مسافران، بيمه فوت و نقص عضو سرپرست خانواده و أفراد تحت تكفل را نیز تحت پوشش قرار داده است.

مدت بيمه نامه گردشگری بیمه معلم  ١٥ روزه است و جهت خريد در تمام ايّام سال ميتوانند به شعب و نمايندگي ها مراجعه نمايند. بیمه معلم اعلام کرده است گردشگری به دلیل روند رو به رشد گردش مالی آن و نقشی که در اشتغال و بهبود زیرساخت‌ها بازی می‌کند، به عنوان یک «صنعت» به رسمیت شناخته شده است. براساس جدیدترین آماری که از سوی معاونت گردشگری کشور اعلام شده در سال گذشته ۹ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۴۰ ایرانی به دیگر کشورها سفر کرده‌اند. درحالی که درصد منازل بیمه شده در کشور تفاوت زیادی با این ارقام دارد. یعنی درصد بسيار پاييني از منازل مسكوني داراي بيمه اتش سوزي و زلزله و سرقت هستند، بنابراین بیمه معلم طرح جامع بیمه گردشگری خود را به بازار عرضه کرده است.

54 شعبه و نمایندگی بیمه معلم در تعطیلات نوروز به صورت کشیک در تمامی استان های کشورآماده خدمات دهی به بیمه گذاران و زیان دیدگان میباشند.

بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم نیز یکی از دیگر طرح های بیمه معلم است. این شرکت اعتقاد دارد ، بازنشستگي مرحله ی دیگری از زندگی مردم است که در آن انجام کار و فعالیت کارگران و کارکنان روزمره متوقف می شود،  تا پس از طی مدت زمانی حداقل ۲۰ سال از انجام کار، افراد بتوانند به امور دیگری مثل ورزش يا فعاليتهاي مورد علاقه خود ، در چارچوب درآمد و منابعي که در اختيار دارند بپردازند.

بازنشستگي نيز فشارهای مالی و یا روانی خاص خود را دارد و امری است که در نهایت برای افراد پیش می آید و برای اقشار مختلف، اضطراب، نگراني و فشار مالی متفاوتی را به همراه می آورد. در این دوره، ممکن است نقدینگی افراد نسبت به دوره های قبلی کاهش و هزینه ها افزایش یابد.

بدین منظور، بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم می تواند انتخاب مناسبی برای اقشار مختلف باشد تا به تامین و جبران هزینه های وارده کمک نماید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه

محمد بهمن مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : پیوستن شرکت‌های کرمانشاهی به بازار بورس کشور، یک فرآیند چندین مرحله‌ای و چندین ساله است که با پیگیری‌های استاندار، معاون اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان برای استان کرمانشاه به یک فرآیند با بازده زمانی کوتاه تبدیل شد و توانستیم با بازار سرمایه ارتباط برقرار کنیم چرا که طی ۱۵ سال گذشته هیچ شرکتی در سازمان بورس پذیرش نشده است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، شرکت ذوب آهن بیستون به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در سازمان بورس مورد پذیرش، درج نماد و معارفه قرار گرفت و تنها عرضه این شرکت باقی‌مانده که ان‌شاءالله با ارائه مجوز عرضه سهام از سازمان بورس، عرضه این سهام آغاز خواهد شد.

بهمن با اشاره به ورود شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه در بازار بورس، اذعان کرد: در استان کرمانشاه یک شرکت دانش‌بنیان برای بازار بورس پذیرش شده که در حال طی مراحل درج نماد هستیم و این شرکت هم در فصل بهار عرضه خواهد شد؛ در آخرین روز‌های سال گذشته، پذیرش شرکت مانیزان در سازمان بورس صورت گرفت که از طرف سازمان این شرکت پذیرش شد و اکنون در حال رفع شروطی هستیم که فروش اوراق بهادار تهران برای این شرکت در نظر گرفته شده و پس از رفع این شروط، نماد آن درج و عرضه خواهد شد.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه ابراز کرد: اتفاق خوب دیگری که برای استان کرمانشاه و کشور در سال ۱۴۰۲ افتاد، این بود که اولین سهام پروژه کشور در بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای پذیره‌نویسی شد و این بازار برای پذیره نویسی شرکت بیواتانول کرمانشاه یا همان سوخت سبز زاگرس ایجاد شد و مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای پذیره‌نویسی آن انجام شده است.

بهمن از پیگیری شرکت‌های بیشتر برای ورود به بازار بورس خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که در سال جاری تعداد شرکت‌های مشمول بورس شده را در بازار بورس افزایش دهیم و در این راستا در حال مذاکره و بررسی شرایط دو عدد از شرکت‌های استان برای پذیرش در بازار بورس هستیم؛ علاوه بر این یک شرکت‌پروژه دیگر را هم پیگیری می‌کنیم تا پذیره‌نویسی آن در سرمایه‌گذاری حرفه‌ای انجام شود.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه در رابطه با تأثیر حضور شرکت‌ها در بازار بورس خاطرنشان کرد: یکی از منابعی که معمولاً واحد‌های صنعتی و تولیدی برای گسترش فعالیت و افزایش ظرفیت تولیداتشان استفاده می‌کنند تسهیلات بانکی است، لذا با توجه به اینکه در سال‌های اخیر تسهیلات بانکی محدود شده، شرکت‌ها می‌توانند با پذیرش سهام خود در بازار سرمایه و عرضه، تأمین مالی مورد نیاز خود را از بازار بورس انجام دهند و از مابقی مشوق‌های بازار سرمایه به نفع خودشان استفاده کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین تأثیر حضور شرکت‌ها در بازار بورس بیان کرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسئله با توجه به حضور شرکت‌ها در بازار بورس و سرمایه‌گذاری، تأمین مالی لازم است که به راحتی انجام می‌گیرد و دیگر نیازی به تسهیلات ندارند و حتی با این امتیاز می‌توانند پروژه‌های جدیدی اجرا کرده و در فاز توسعه شرکت مشکل نداشته باشند.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مورد آمار شرکت‌های بورسی کرمانشاه اذعان کرد: با وجود سه شرکت و سهام پروژه‌ای که در سال ۱۴۰۲ اضافه شد، تعداد شرکت‌های بورسی استان کرمانشاه از سه به هفت شرکت افزایش پیدا کرد و دو شرکت دیگر نیز در بازار فرابورس داریم که جمعا تعداد شرکت‌ها پروژه‌های استان در بورس و فرابورس از ۵ مورد به ۹ مورد افزایش پیدا کرد است.

بهمن با اشاره به میزان معاملات استان کرمانشاه بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ ارزش معاملاتی که توسط مردم استان کرمانشاه صورت گرفته است حدودا ۵ هزار میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۶۰ درصد فروش سهام و ۴۰ درصد خرید سهام بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!