Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر گفت: مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم عزم و اراده همگانی است.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در جلسه  مناسب سازی اماکن عمومی رودسر، موضوع مناسب سازی اماکن عمومی را برای همه اقشار جامعه بویژه جامعه هدف شامل سالمندان و معلولین را امری مهم و ضروری دانست و گفت : اجراء و تحقق این امر مستلزم آن است که همه در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برابری حقوق شهروندی را تنها مختص قشر خاصی ندانست و افزود : آنچه همواره مورد تأکید است رعایت حقوق شهروندی برای همه آحاد جامعه است و این موضوع مهمی است که باید با جدیت دنبال شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به درخشش و جایگاه معلولان در عرصه های مختلف کشور اظهار کرد : معتقدم معلولیت محدودیت نیست بلکه یک واقعیت است چرا که معلولان نیز از ظرفیت های خاص دیگری برخوردارند و این مهم از افتخارآفرینی این قشر در مسابقات جهانی و کسب مدارج علمی واجرایی برای کشورکاملا مشهود و نمایان است .

وی یادآور شد : مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم برنامه ریزی جدی و عزم و اراده همگانی است که با کمک یکدیگر می توانیم به آن دست یابیم .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با اشاره به سیاست راهبردی دولت در دو مقوله  احیا و نا کارآمد شهری، برای توسعه عدالت اجتماعی،کاهش تبعیض،بهبود زیست شهری و دیگری نوسازی حمل و نقل تصریح کرد : توجه به این دو مقوله می تواند ما را در راستای سیاست ها اهداف و برنامه های دولت به ویژه مناسب سازی و نوسازی حمل و نقل که مورد تاکید ریاست محترم جمهور است موفق سازد.

وی با تاکید براینکه نمی پذیرم جلسات بی نتیجه بماند تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و مشکلی حل نخواهد شد، دبیران در جلسات موظفند نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات تمام تلاش خود را به کار بندند .

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد