Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@07:38:16 GMT

برگزاری مسابقات پرورش اندام کشور در زابل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۰۵۷۴

برگزاری مسابقات پرورش اندام کشور در زابل

به گزارش خبرگزاری برنا ،رضوانی رییس هیئت پرورش اندام زابل گفت: این مسابقات در گرامیداشت یاد و خاطره محمد عنانی ورزشکار استان با شرکت ۱۵۰ ورزشکار در دانشگاه پیام نور زابل برگزار شد.

رضوانی با اعلام اینکه ورزشکارانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند، افزود: این ورزشکاران در قالب ٣٠ تیم، در ۱۰ وزن و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته سه رشته پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات می‌تواند زمینه‌ی توجه بیشتر به قهرمانان این ورزش را فراهم کند چرا که در استان این ورزش از قابلیت‌های بالایی برخوردار است.


 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری بیش از ۶ رویداد توانمندسازی صدف در سال ۱۴۰۲ در این پارک گفت: این رویداد‌ها به منظور افزایش توانمندی و مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با هدف اشتغال در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار طرح توانمندسازی صدف، بوت کمپ‌های تخصصی و مسابقات تخصصی فناوری نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت برای رشد و توسعه نوآوری است.

به گفته معاون رئیس پارک پردیس، در سال ۱۴۰۲، رویداد صدف جاب میت، بوت کمپ تخصصی مکانیک و المپیک فناوری در ۲ حوزه فناورانه هوش مصنوعی و امنیت سایبری برگزار شد. المپیک فناوری پارک فناوری پردیس نیز سال آینده در ۵ حوزه هوش مصنوعی، امنیت سایبری، برنامه نویسی، رباتیک و پهپاد برگزار می‌شود.

جباری پور با اشاره به ایجاد مرکز توسعه سرمایه انسانی در پارک فناوری پردیس گفت: این مرکز با دو هدف اصلی جذب و آموزش نیروی انسانی در پارک تأسیس شده است و آموزش‌های عمومی و تخصصی مرکز نیز با توجه به نیاز شرکت‌های عضو برنامه ریزی می‌شود.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس برگزاری دو رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت حوزه سلامت و تجارت فناوری را از دیگر فعالیت‌های این معاونت در سال ۱۴۰۲ برشمرد و افزود: رویداد صنعت دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت و با حضور وزرای صمت و بهداشت و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

وی اضافه کرد: همایش تجارت فناوری نیز همایشی برای معرفی بیشتر شبکه فن بازار ملی ایران و توجه به تجارت فناوری برگزار شد.

دی افزود: برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ۱۴۰۲ از دیگر فعالیت‌های معاونت توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس بود.

وی گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۴۵۰ مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویداد‌های کارآفرینی و... برگزار شد، ۲۰ رویداد جانبی با موضوعات مرتبط با فناوری و نوآوری اجرا شد که بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفری را در پی داشت.

وی افزود: برگزاری رقابت بیش از ۴۰۰ استارتاپ در شهر‌های مختلف در قالب رویداد اینوتکس پیچ و برگزاری ۴۱۶ جسله در کافه سرمایه و انعقاد بیش از ۵۵ تفاهمنامه به ارزش ۲، ۷۸۰ میلیارد ریال به همت بروکر‌های فناوری در جلسات B۲B بخشی از نتایج بخش‌های مختلف نمایشگاه بوده است.

جباری پور گفت: سیزدهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس نیز اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود که ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی طراحی نشان تجاری پارک فناوری پردیس، توسط مرکز توسعه تجارت را گامی موثر در ایجاد اعتماد برای مصرف کنندگان محصولات دانش بنیان برشمرد و افزود: این نشان در دو سطح تأیید کیفیت و تضمین کیفیت محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس به توسعه بازار محصولات دانش بنیان کمک می‌کند. این نشان تاکنون به تعدادی از محصولات شرکت‌های عضو پارک اعطاء شده است.

جباری پور در خصوص فعالیت‌های شبکه فن بازار ملی ایران نیز گفت: برگزاری نشست‌های کارگزاران شبکه ملی فن بازار، آغاز به کار فن بازار منظقه‌ای تهران، عرضه ۹۷۴ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن‌بازار ملی ایران و تحقق بیش از هزار میلیارد تومان همرسانی ۱۴۰۲ توسط شبکه فن بازار ملی ایران از جمله فعالیت‌های این شبکه در سال ۱۴۰۲ بود.

به گزارش آنا، برگزاری کمپ ملی فروش، میزبانی از اردو‌های راهیان پیشرفت و رویداد ریتکس از دیگر برنامه‌هایی بود که جباری پور در پایان به آنها اشاره کرد و افزود: ایجاد مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک فناوری پردیس یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که برای کمک به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۵ ورزشکار نینجارنجر چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • هادی چوپان آرنولدکلاسیک انگلستان را هم فتح کرد
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد
  • بدنسازی و ‌پرورش‌ اندام خوزستان روی ریل پیشرفت قرار دارد