Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، استاد رائفی پور در اینستاگرام مصاف نوشت: چند وقتی بود دندان درد مزمنی (البته قابل تحمل) داشتم از طرفی آنقدر هم سرم شلوغ بود که فرصت نمی کردم به پزشک مراجعه کنم 
پریشب حدود ساعت ١٩ بود که دیگر امانم را برید،به هر طریقی بود تا فردایش تحمل کردم و خودم را به دندان پزشکی رساندم.

بعد از معاینه مشخص شد دهانم به یک سرویس اساسی نیاز دارد

پزشک محترم از ساعت دو نیم ظهر تا ١٠ شب روی دندان هایم کار کرد: یک مورد عصب کشی، 10 مورد پرکردن، جرم گیری کل دندانها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دو سه مرتبه Time Out داد تا یک ربعی استراحت کنیم.

آدم جالبی بود ، کراوات میزد و مطبش پر از تأییدیه های بین المللی معتبر بود که خبر از خِبرگی اش می داد

البته هنگام کار کردن بر روی دندانهایم با خودش آهنگ هایی هم به صورت رندوم و درهم زمزمه می کرد که البته این هم نشان تسلط و آرامشش بود ، دو موردش را بنده هم شنیده بودم یکی از ابی و دیگری از حاج سعید حدادیان 

هنگام نماز مغرب در مطبش دو سجاده زیبا انداخت و نماز را به جماعت خواندیم.
کارشان که تمام شد خواستم حساب کنم که گفت این هم مشارکت من در کمپین مهر مهدوی!

هرچه اصرار کردم حتی هزینه مواد و لوازمش را هم نگرفت، ادامه اصرارم باعث شد از من سوالی بپرسد. 
اگر فردی بسیار ثروتمند باشد و شما از فرزند کارمندش طلبی داشته باشید ناراحت نمی شود؟ و نمیگوید مرد حسابی می آمدی و از خودم می گرفتی ؟؟ مگر خودتان در سخنرانی هایتان نمی گویید پیامبر فرموده اند : من و علی پدران این امت هستیم ؟

من هم با پدرتان حساب میکنم 
می خواهم من هم در کمپین مهر مهدوی شرکت کنم 
کمپینتان را که دیدم خیلی غبطه خوردم ، می خواهم برای کسی که برای امام زمان (عج) کار میکند ، کاری کرده باشم. یکی دیگر از آرزوهایش این بود در اجتماع عظیم مردمی اربعین بتواند به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی کند و یک موکب ویژه دندانپزشکی راه بیاندازد

روزی که ایده مهر مهدوی به ذهنم رسید فکر نمیکردم به همین سرعت موج این حرکت مردمی به خودم هم برسد. از سویی دیگر بیراه نیست که می گویند اهل بیت بدهکار هیچ کس نمی مانند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری دشوار مقابل کالیاری به تساوی ۲-۲ رسید. آنها در نیمه اول با دو گل عقب افتادند اما در نیمه دوم توانستند به بازی برگردند و با یک امتیاز به تورین برگردند. آلگری در نشست خبری پس از بازی، در مورد عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

مشکل تیم؟ 
ساده است. ما هفت ضد حمله به تیم حریف دادیم. تلاش کردیم تیکی تاکا بازی کنیم ولی پاس‌ها را به کسی می‌دادیم که یک متر از ما دورتر است. در مقابل تیمی مانند کالیاری آن هم در زمینی که توپ به سختی روی زمین حرکت می‌کند نباید تیکی تاکا بازی کنید، باید روی ارسال‌های هوایی موقعیت بسازید.

یک بار دیگر در نیمه اول عقب افتادید، مشکل از ذهنیت تیم است؟
ما به بازی برگشتیم اما واضح است که مشکلاتی داریم. اگر به اندازه حریفان ندویم، به ندرت می‌توانیم با کیفیت فنی بازی را ببریم. عملکرد نیمه اول دیگر نباید تکرار شود. به‌نظرم مشکل ما بیشتر فنی است، تا ذهنی.

تعویض آلکاراز پس از نیمه اول؟
با توجه به عملکرد نیمه اول، من باید همه را تغییر می‌دادم. حتی به تعویض خودم هم فکر کردم! چند اشتباه فنی باورنکردنی دیدم. حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم. امیدوارم این بازی یک تجربه خوب یادگیری برای بازیکنان باشد.

بازی بعدی برابر لاتزیو در نیمه‌نهایی جام حذفی؟
ما باید به فینال برسیم، همین. ما مقابل یک تیم خوب مانند لاتزیو قرار داریم و اگر در نیمه اول به همان صورتی که امشب در نیمه اول کار کردیم، بازی کنیم، دچار مشکل جدی خواهیم شد. سعی خواهیم کرد که عملکرد متفاوتی ارائه دهیم.

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • آدینه با داستان/ مرد خیلی پیر با بال‌های خیلی بزرگ
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • «دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!»
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیر قانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!