Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@07:13:02 GMT

ونگر: چک از جهنم به بهشت برگشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۰۷۲۵

ونگر: چک از جهنم به بهشت برگشت

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل واتفورد، پتر چک، دروازه بان باتجربه تیمش را به دلیل رسیدن به رکورد ۲۰۰ کلین شیت در لیگ برتر تحسین کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چک به دلیل گل هایی که در شکست ۲-۱ آرسنال در خانه برایتون دریافت کرد، مورد انتقاد زیادی قرار گرفت اما امروز یک ضربه پنالتی را مهار کرد تا توپچی ها به یک پیروزی درخشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب او به اولین دروازه بانی تبدیل شد که در لیگ برتر به رکورد ۲۰۰ کلین شیت رسید و ونگر معتقد است شرایطی که این دروازه بان باتجربه در چند روز گذشته سپری کرد، نشان دهنده فروتنی و هوشمندی اوست.

ونگر به خبرنگاران گفت:

” او باید مدتی صبر می کرد تا یک پنالتی را می گرفت. مهمتر از همه، خیلی خوش شانس بود که این کار را مقابل تروی دینی (ستاره واتفورد) انجام داد.

معتقدم که در این دو هفته شرایط او نشان داد که فوتبال چطور است. او در یک هفته از جهنم به بهشت رفت و زندگی همین است.

اما من هر دو شرایط را دوست دارم زیرا در شرایط اول، او فروتنی و مسئولیت پذیری زیادی نشان داد و رکوردی مانند این نشان از انگیزه و سطح بالای هوشمندی است. اگر باهوش نباشید، زمان زیادی در فوتبال دوام نمی آورید.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟

 

طرفداری | وضعیت این روزهای بارسلونا سوژه آن تایم بود.

بارسلونا فصل را بد شروع کرد و بد هم ادامه داد ولی بعد از اینکه ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از جمع آبی اناری ها جدا می شود، بارسلونا وضعیت بهتری پیدا کرد و به نظر می رسد آفتاب در نیوکمپ در حال طلوع است.

با این حال شکست مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید باعث شد این آفتاب طلوع نکرده، غروب کند. 

حالا مهم ترین سوال این است آیا بارسلونا چه خواهد شد؟ اصلا بارسلونا باید چه رویکری را برای آینده درنظر بگیرد؟ کدام سرمربی برای بارسلونا مناسب ترین گزینه است؟

برای گرفتن جواب این سوالات، حتما برنامه آن تایم را تماشا کنید...

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!