Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:49:45 GMT

سرپرست فرمانداري ساري منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۰۸۹۱

سرپرست فرمانداري ساري منصوب شد

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - اسماعيل حسن زاده با حکم استاندار مازندران به سمت سرپرست فرمانداري شهرستان ساري منصوب شد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حسن زاده از کارکنان وزارت کشور و داراي مدرک کارشناسي ارشد مديريت است که پيش از اين و از سال 1394 تاکنون در منصب معاون سياسي و امنيتي فرمانداري ساري فعاليت داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در کارنامه فعاليت خود سمت بخشداري رودپي شهرستان ساري و همچنين کارشناس بخشداري مياندورود را دارد.
پيش از اين مجيد حسين زادگان سکان فرمانداري ساري را بر عهده داشت .
حسين زادگان از دو هفته پيش به عنوان سرپرست معاونت سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران منصوب شد و ديروز نيز حکم رسمي اش را به عنوان معاون در جلسه شوراي اداري استان دريافت کرد.
وي در دو هفته گذشته به صورت همزمان فرماندار ساري هم بود.
مازندران 22 شهرستان دارد که تغيير فرمانداران برخي از شهرستان ها در ماهها اخير و با حضور استاندار جديد کليد خورده است .
2096/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان

محمد ناظری گفت: راه ارتباطی محور پلدختر به خرم‌آباد در کیلومتر ۱۰ پیچ افرینه محدوده گاوزرده به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده‌است و راهداران در حال بازگشایی این محور هستند.

او اضافه کرد: خط انتقال مجتمع کوثر و آب شرب ۴۳ روستای معمولان بر اثر شدت بارش‌های اخیر قطع شده بود که آب شرب این روستا‌ها با حضور اکیپ‌های آب‌وفاضلاب وصل شده‌است.

 سرپرست فرمانداری معمولان یادآور شد: برق ۳۸ روستای این شهرستان با تلاش اکیپ‌های شرکت توزیع برق وصل شده‌است و فقط برق روستای سرمر به‌دلیل انفجار ترانس قطع است.

او بیان کرد: راه ارتباطی روستای سرمر زیودار معمولان به‌دلیل ریزش سنگ مسدود شده‌است و امکان اعزام اکیپ‌های اداره برق به این منطقه وجود ندارد.

ناظری گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستای پلدختر با بارش‌های سیل‌آسا مسدود شد که راه سه محور تا غروب امروز بازگشایی شد و راه هشت روستا همچنان مسدود است.

سرپرست فرمانداری معمولان با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان بر اثر قطع دکل مخابراتی جلگه خلج، خاطرنشان کرد: مشکل مخابراتی این روستا‌ها تا ظهر امروز رفع شد.

او با بیان اینکه جاده بین مزارع بخش مرکزی و افرینه معمولان دچار خسارت جدی شده‌است، بیان کرد: یک عدد موتور تلمبه در افرینه به‌دلیل سیلاب مفقود و به سه عدد دیگر خسارت جدی وارد شده‌است.

ناظری گفت: مسافران نوروزی به‌دلیل مسدودشدن محور معمولان- پلدختر به خرم‌آباد در ۴۵ اتاق که پیش از بارش‌ها در نظر گرفته شده بود اسکان یافتند.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: ۱۰ خانوار با ۴۳ نفر جمعیت در ۵ فروردین و پنج خانوار با ۱۸ نفر جمعیت در شش فروردین در مدارس افرینه و شهر معمولان اسکان داده شده‌اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!