Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر کشور گفت: در صورت تکميل آشيانه بالگرد در ايلام امکان استقرار بالگرد امدادي اين جمعيت براي 15 روز در ماه فراهم خواهد شد.

به گزارش ايرنا، مرتضي سليمي روز دوشنبه در آيين تکريم و معارفه مديران عامل سابق و جديد جمعيت هلال احمر استان ايلام افزود: ساخت آشيانه بالگرد به عنوان پايگاه امداد هوايي جمعيت هلال احمر استان ايلام 50 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: چنانچه ساخت اين آشيانه به نتيجه رسيده و تکميل شود منعي براي واگذاري بالگرد از سوي اين جمعيت به استان ايلام وجود نخواهد داشت.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر کشور تاکيد کرد: چنانچه پايگاه امداد هوائي جمعيت هلال احمر استان در هفته هلال احمر سال آينده به بهره برداري برسد، تامين بالگرد امدادي 15 روز در ماه براي استان ايلام از سوي اين جمعيت فراهم خواهد شد.
سليمي همچنين به فعاليت 13 پايگاه امداد و نجات جاده اي اين استان اشاره کرد و گفت: بايد مطالعه لازم در اين زمينه انجام و محورهاي استان که به ساخت پايگاه امداد جاده اي نياز دارند، تجهيز و جمعيت هلال احمر حمايت لازم را خواهد داشت.
*** کاهش مدت زمان حضور امدادگران هلال احمر در مکان وقوع حادثه
مديرکل سياسي، انتظامي استانداري ايلام نيز در اين نشست گفت: جمعيت هلال احمر نوعي جنبش جهاني است که ميليون ها عضو داشته و اهداف اصلي اش برقراري صلح، احترام و سلامت انسان هاست.
خيرالله گراوند اضافه کرد: امدادگران اين جمعيت بدون در نظر گرفتن مليت، انسان ها را در بلاياي طبيعي کمک کرده و اهدافشان بشر دوستانه است.
وي به وضعيت روند امدادرساني اين جمعيت در حوادث اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد مدت زمان حضور امدادگران هلال احمر در مکان حادثه در مناطق شهري از 1 به پنج دقيقه کاهش يافته است.
وي با اشاره به وجود 13 پايگاه امداد و نجات جاده اي در ايلام گفت: با توجه به حادثه خيز بودن محورهاي ارتباطي اين استان تعداد اين پايگاه ها بايد به 18 مرکز افزايش يابد.
گراوند همچنين با اشاره به نبود نمايندگي جمعيت هلال احمر در برخي شهرستان هاي استان خواستار استقرار شعب اين جمعيت در تمامي 10شهرستان استان ايلام شد.
*** مثبت شدن تراز داروخانه جمعيت هلال احمر ايلام
مديرعامل سابق جمعيت هلال احمر ايلام نيز در اين آيين گفت: چهار سال پيش داروخانه اين جمعيت را که در حال ضرر بود، تحويل گرفته شد و امروز بحالت تراز مثبت آنرا تحويل مي دهيم.
محمد سليماني اظهار کرد: طي چهار سال اخير توسعه پايگاه هاي امداد و نجات جاده اي در استان انجام شد که مهمترين آن ايجاد پايگاه در مرز مهران بوده است.
وي با بيان اينکه علاوه بر اين شماري از پايگاه هاي امدادي نيز تجهيز و بازسازي شده اند، افزود: امروز ايلام در رديف 10 استان برتر کشور در حوزه پايگاه هاي امداد جاده اي است.
در اين آيين که در سالن اجتماعات جمعيت هلال احمر برگزار شد از محمد سليماني تقدير و حسين عارفي به عنوان سرپرست جديد جمعيت هلال احمر استان ايلام منصوب شد.
7171/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، محمد قدمی، ظهر امروز، در نشست خبری به‌مناسبت هفتۀ هلال‌احمر، گفت: جمعیت هلال‌احمر لرستان با 36مرکز امدادی 674 عملیات امدادی را سال گذشته به شهروندان ارائه داد و 9 کوهنورد گرفتار در اشترانکوه توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.

او اضافه کرد: یک‌هزار و 500 نفر امدادگر در قالب تیم‌های پنج‌نفره در سطح لرستان فعال هستند و از ظرفیت این افراد در بخش‌های مختلف امدادی و نجاتی استفاده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان ارائۀ دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی امدادونجات در این استان، عنوان کرد: این آموزش‌ها در 190 خانه هلال  انجام شده‌است.

قدمی با اشاره به کمک 270 میلیارد ریالی جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های مختلف، بیان کرد: داروخانه هلال‌احمر لرستان بیش از هزار قلم دارو را در سطح این استان  توزیع می‌کند.

او خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار عضو جوان در جمعیت هلال‌احمر لرستان داریم که برای این افراد اقدامات فرهنگی همچون اعزام به اماکن زیارتی طی سال گذشته انجام شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان صرف هزینه 30 میلیارد ریالی در حوزه تعمیرات و بازسازی پایگاه‌های امدادونجات این استان، اذعان کرد: 215نفر طی سال‌های اخیر جذب هلال‌احمر شده‌اند و همگی از نجاتگران باسابقه هستند.

قدمی با بیان اینکه فاز نخست نساجی هلال‌احمر در دلفان راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: 500 نفر با اجرای این پروژه مشغول به‌کار می‌شوند.

او بیان کرد: دوست‌داشتن بندگان و حفظ کرامت انسانی در مجموعۀ هلال‌احمر به‌خوبی نمایان است و ما با شعار با «مشارکت شما سربلندیم» با همکاری مردم در مواقع بحران اقدامات بشردوستانه و ارزشمندی را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده