Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: استان گلستان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس به خصوص در بخش تنیس ساحلی را دارد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، کامیار  کیمیایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان گلستان اظهار داشت: ‌درخواست داریم که هیئت رئیسه و کمیته‌های هیئت تنیس استان گلستان را تشکیل دهید تا با برنامه‌ریزی فعالیت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تنیس ساحلی یکی از ظرفیت‌های استان گلستان است و در این مسیر برای همکاری آماده هستیم.

دبیر فدراسیون تنیس به استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: قرار بود 3 قطعه زمین برای مسابقات تنیس در محل‌هایی نزدیک به منطقه نهارخوران در نظر گرفته شود و اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند گلستان مسابقات بین‌المللی تنیس را برگزار کند.

کیمیایی افزود: برگزاری این مسابقات سبب پیشرفت استان به ویژه در بخش توریست می‌شود و اگر گلستان آمادگی لازم را داشته باشد می‌توانیم یک دوره مسابقات تنیس ساحلی را در این استان برگزار کنیم.

وی گفت:‌ نیروهای جوان و خوبی در کنار نیروهای باتجربه در هیئت تنیس استان گلستان فعال هستند و می‌توانند حرکت نو و جدیدی را در ابتدای سال ١٣٩٧ به وجود بیاورند.

دبیر فدراسیون تنیس افزود:‌ در سال‌جاری نیز فدراسیون تنیس با افزایش معلومات درصدد هموار کردن یک جاده برای مربیان داوران و مربیان این رشته خواهد بود.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم غزاله آذر پرست و مارال چریکی با نتایج شش بر سه و شش بر چهار تیم سعیدیان و سوگند ضمیرزاده را شکست دادند.

خانم‌ها ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز تیم فاطمه حجازی و پریا پارسیان را شکست دادند.

رقابت یاسمن حیدری با شیرین سیدیان نیز با نتایج شش بر دو و شش بر یک سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادید. 

تیم نیکی ثابتی با نیکو شیرازی‌فر نیز شش بر یک و شش بر دو به پایان رسید و زوج نیلوفر قنودی نیز درنا یگانه را مغلوب کردند.

 تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتایج شش بر یک توانستند زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند.

مهدی بازگیر و علی رییسی نیز با نتایج هفت بر پنج زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند.

سالار ریاحی و ملک محمدی هم با نتابج هفت بر شش و شش بر دو و تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه دو بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی نیز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی نیز به عنوان سرداور و مدیر مسابقات در بخش بانوان حضور دارند.

دیگر خبرها

  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان