Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:57:22 GMT

قطعه معروف ساری گلین این بار با صدای بهنام بانی در تبریز!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۱۱۶۸

قطعه معروف ساری گلین این بار با صدای بهنام بانی در تبریز!+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: قطعه معروف ساری گلین را این بار با صدای بهنام بانی در کنسرت در تبریز ببینید و بشنوید.

حجم ویدیو: 14.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خوزستان دیگر دروازه‌بان‌هایی مثل دهه ۵۰ تا ۸۰ ندارد؟

ایسنا/خوزستان دروازه بان سابق تیم فوتبال شاهین گفت: خوزستان پتانسیل بسیار بالایی در فوتبال دارد ولی هنوز در پست دروازه بانی موفق نشده مثل دروازه بانان دهه ۵۰ تا ۸۰ ستاره در سطح کشور معرفی کنیم.

اسکندر شمس در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همانطور که همه می دانند فوتبال خوزستان خاستگاه بازیکنان جوان و مستعد است ولی آن طور که باید و شاید در این بین بازیکنان خوزستانی در پست دروازه بانی نتوانسته اند در سطح ملی قرار بگیرند.

وی افزود: در فوتبال خوزستان آنقدر استعداد وجود دارد که تنها باید مربیان همت کنند و بدون جانبداری از فرد یا کسانی اقدام به کشف استعداد نموده تا استان ما به کارخانه بازیکن سازی بازگردد. در مسابقات کشوری جزو موفق ترین استان ها هستیم. از رده سنی نونهالان گرفته تا امید، همه تیم های خوزستانی خوش می درخشند و از مدعیان کسب مقام محسوب می شوند. به هر حال خوزستان پتانسیل بسیار بالایی دارد ولی هنوز در پست دروازه بانی موفق نشده مثل دروازه بانان دهه ۵۰ تا ۸۰ ستاره در سطح کشور معرفی کنیم.

این پیشکسوت فوتبال گفت: نقد و بررسی تاریخچه دروازه‌بانی و دروازه‌بانان در خوزستان به واسطه نبود و یا کمبود دروازه‌بانان موفق و ششدانگ، باید بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد، چرا که در فوتبال خوزستان پس از گذشت چند دهه همچون جهانگیر ابول‌زاده (کلوپ شنا)، منصور رشیدی (استقلال تهران)، کریم بوستانی (نیرو اهواز)، منصور قلمی و رمضان احمدپور (نفت آبادان و ملوان انزلی)، امان‌اله نقدی (هما تهران)، یعقوب فرسیات (جنوب اهواز، جهابخش داراب‌پور (شاهین اهواز)، احمدرضا عابدزاده (استقلال و پرسپولیس)، رضا داودی (استقلال اهواز، عیسی‌دارم)، غلامرضا گلابزاده، جاسم احمد بریهی، کاظم فرحانی، مرحوم کریم موسوی (نفت آبادان)، نادر غبیشاوی (استقلال اهواز)، بهزاد غلامپور (پاس و استقلال تهران)، خلف نیسی (جنوب اهواز، مصطفی ابن‌قاسم (استقلال اهواز)، حسن هوری (نفت آبادان) و... که وزنه‌ای درون دروازه‌های خود بودند، دیگر دروازه‌بانانی این چنین به خود ندیده است، چرا باید درون دروازه تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ‌برتر، دسته اول، دوم کشور، دروازه‌بانان غیرخوزستانی باشند؟ سوال این است که چرا باید خوزستان در این پست نزول داشته باشد؟

وی در پاسخ به این سوال کهدعلت عدم پیشرفت چیست؟ عنوان کرد: در بحث و بررسی دروازه‌بانان خوزستان در چند سال اخیر باید عوامل پیشرفت را شناخت. در حال حاضر به چند دلیل دروازه‌بان‌های حاضر در خوزستان دیگر مانند نسل‌های قبل خود نیستند؛ بهاء ندادن به سطح پایه در این رشته، نوع تمرینات دروازه‌بانان و مربیان ناکارآمد و بدون داشتن سابقه کشوری. متاسفانه در فوتبال خوزستان سال‌هاست که سطح بنیانی فراموش شده است و این ضعف در میان تیم‌های ورزشی همواره مشهود بوده و هست. عدم ژرف‌نگری در سطح پایه فوتبال خوزستان و کشور معضلی است که همواره لطمات جبران‌ناپذیری به جوانان مستعد وارد می‌کند.

شمس گفت: اگرچه سرمایه‌گذاری در این سطح گنجی گرانبهاست اما بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که آموزش‌های کلاسیک و پایه‌ای و به قول مثال الفبایی می‌تواند تاثیر مثبتی بر آموزش قشر کم سن و سال داشته باشد. بکارگیری مربیان متخصص در کنار مستعدان مسلم دروازه‌بانان نسل‌های آینده را صاحب سبک خواهد کرد. دیگر عوامل بازدارنده پیشرفت در این پست که متاسفانه در لیگ نیز شاهد آن باشیم، نوع تمرینات دروازه‌بانان است. تمرینات سنتی و غیرعلمی و به دور از دانش روز نیز همواره مشکل بزرگ دروازه‌بانان فعلی است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوانندگی پر احساس بهنام بانی زیر باران در سیدنی استرالیا کنار خیابان (فیلم)
  • پخش آواز استاد بنان آن هم در کنسرت راک تام یورک معروف (فیلم)
  • (ویدئو) تقلید رضا شفیعی جم از ترانه و مدل اجرای بهنام بانی
  • ساری آقجیک یا دامن کشان با صدای آراز داره منتشر شد
  • «ساری آقجیک» با صدای «آراز داره» منتشر شد
  • بشنوید/ بازخوانی قطعه «دامن‌کشان» در آستانه نوروز
  • تک‌آهنگ «ساری آقجیک» پیش روی مخاطبان قرار گرفت
  • میزان جوجه ریزی در ساری به ۲۵ میلیون قطعه رسید
  • چرا خوزستان دیگر دروازه‌بان‌هایی مثل دهه ۵۰ تا ۸۰ ندارد؟
  • (ویدئو) پخش آواز استاد بنان در کنسرت گروه معروف راک انگلیسی