Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ دستگاه برتر در زمینه رعایت حقوق شهروندی و حجاب وعفاف در شهرستان آبیک معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، جلسه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب ظهر امروز(دوشنبه) با حضور سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری آبیک، بخشداران بخش مرکزی و خاکعلی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دستگاه‌های برتر در زمینه رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب و همچنین دستگاه‌های برتر خدمات رسان در شهرستان آبیک معرفی شدند.

اداره بهزیستی، اداره آب و فاضلاب شهری و اداره مالیات شهرستان آبیک  در زمینه رعایت حقوق شهروندی در سال جاری کسب کردند.
همچنین اداره برق، سپاه ناحیه امام صادق(ع) و جهاد کشاورزی شهرستان آبیک  در زمینه رعایت حجاب و عفاف در سال جاری در این شهرستان معرفی شدند.
سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری آبیک در این جلسه اظهار کرد: این تعداد دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف بر اساس شاخص های اعلام شده و دستورالعمل های اجرایی در سطح ملی شناسایی و معرفی شدند.
وی افزود: ۹ محور اساسی برای معرفی و شناسایی دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهروندی اعلام شده که این نهادها بر اساس این شاخص ها به عنوان ادارات برتر شناخته شدند.
حسینی خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت، آموزش کارکنان ، الکترونیکی کردن سیستم های خدمات رسانی، تبلیغات محیطی، تشویق کارکنان موفق وحضور در متن مردم از جمله این شاخص ها برای ارزیابی دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهورندی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب زیربنای تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است، افزود: امر عفاف و حجاب که در قرآن کریم نیز به آن توصیه شده است، تحکیم بنیان خانواده را نیز به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع حجاب و عفاف در امنیت و آرامش جامعه نیز تأثیر بسیاری دارد، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ ایرانی و اسلامی سد محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت و کشور است.

سردار مطهری‌زاده با بیان اینکه به جز فراجا، ۲۶ دستگاه دیگر نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند بیان کرد: دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه اقدامات خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب تمام دستگاه‌ها باید با جدیت پای کار باشند، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، جامعه را به سوی پویایی می‌برد.

کد خبر 6078694

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • اجرای طرح حجاب و عفاف در لرستان
  • آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در قزوین
  • بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود
  • ‌شرح وظایف هر دستگاه در مسئله حجاب و عفاف مشخص شود