Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با حضور نماینده عالی دولت در استان، 2 خط جدید تولید واحدهای صنعتی ماشین‌سازی فرا صنعت و ماسه دیزا شرکت فولادین ذوب آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، سيد مصطفی موسوی اظهار داشت: محمد اسلامی استاندار در راستای بررسی مشکلات و موانع بخش توليد، از واحدهای توليدی شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل بازديد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با حضور استاندار 2 خط جدید تولید واحدهای صنعتی ماشین‌سازی فرا صنعت و ماسه دیزا شرکت فولادین ذوب آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

موسوی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این 2 خط جدید، بالغ‌بر ۳7۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از این خطوط تولید، برای ۵۵۰ نفر به‌صورت مستقیم، شغل ایجادشده است.

 

 

48

کلید واژه‌ها : تولید - صنعت - استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷۵۰ شغل جدید با احیاء واحد‌های صنعتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در بازدید از پست برق ۲۰ کیلووات شهرک صنعتی۲ بوشهر و بررسی راهکار‌های افزایش ظرفیت برق رسانی به شرکت‌های جدید شهرک صنعتی، بیان کرد: سرمایه گذارانی که وارد این حوزه صنعتی می‌شوند حداقل حمایت مورد انتظارشان تأمین امکانات زیربنایی سرمایه‌گذاری از قبیل آب، برق و گاز است.

وی افزود: اگر به دنبال اشتغال‌زایی و افزایش تولید در سطح استان بوشهر هستیم باید با تأمین زیرساخت‌ها خیال سرمایه‌گذار را از بابت امکانات لازم راحت کنیم تا بتواند با فکر آسوده بر تولید متمرکز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تقدیر از زیرساخت‌های ایجاد شده در شهرک صنعتی ۲ بوشهر و افزایش چشمگیر تعداد واحد‌های تولیدی، تعداد درخواست‌های تأمین برق در این شهرک را نشان پویایی و پیشرو بودن آن در امر تولید دانست.

باستین یادآور شد: امسال تمرکز بالایی در احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد داشتیم و ۴۵ واحد راکد، احیا و تعداد ۷۵۰ شغل جدید در این واحد‌ها ایجاد شده است.

همچنین در نشست معاون اقتصادی استاندار و مسئولان مربوط، راهکار‌های فنی و نحوه مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای توسعه پست برق شهرک صنعتی ۲ بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • ایجاد ۷۵۰ شغل جدید با احیاء واحد‌های صنعتی
  • رشد ۷درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲/ رفع چالش نقدینگی ۱۶ هزار واحد صنعتی با عرضه اعتباری ۸۰ همتی