Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@14:34:58 GMT

مورینیو : دوره افت یوونتوس نیز خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۲۳۳۱

مورینیو : دوره افت یوونتوس نیز خواهد رسید

سرمربی شیاطین سرخ علاقه ای به بازگشت به سری آ ندارد و معتقد است که یوونتوس همانند اینتر، دوران سختی را در آینده خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، طی سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت اینتر را بر عهده داشت و توانست در دوران حضورش در این تیم، دو اسکودتو و یک لیگ قهرمانان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از مورینیو و فتح سه گانه تاریخی، اینتر دیگر فاتح اسکودتو نشده است.

مورینیو در مصاحبه با رای اسپورت، اذعان کرد که یوونتوس، قهرمان ادوار اخیر سری آ و صدرنشین کنونی این فصل ایتالیا نیز دورانی همانند اینتر این روزها خواهد داشت:

سیستم کمک داور ویدیویی؟ این تکنولوژی در یکی از بازی های تیم من استفاده شد اما من این سیستم را دوست نداشتم زیرا به خاطر این که زانوی بازیکن تیم ما به طور میلی متری در آفساید بود، گل ما مردود اعلام شد. من خواستار وجود این سیستم در فوتبال هستم اما در حال حاضر، سیستم کمک داور ویدیویی به درستی اجرا نمی شود. اینتر؟ باید با سال های بدون جام کنار آمد و آن را پذیرفت. من طرفدار سرسخت اینتر هستم و به همین خاطر ناکامی آن ها مرا آزار می دهد. یوونتوس نیز دورانی همانند اینتر کنونی خواهد داشت و آن ها نمی توانند تا ابد قهرمان شوند. سعی می کنم تا بازی های اینتر را تماشا کنم و در صورت عدم امکان، نتایج آن ها را دنبال می کنم.

وی ادامه داد:

یوونتوس؟ آن ها همیشه به شیوه یوونتوسی بازی می کنند. اغلب مردم انتظار نداشتند تا آن ها بر تاتنهام غلبه کنند اما من فکر می کردم که یوونتوس این کار را انجام می دهد. یوونتوس-منچستریونایتد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان؟ ابتدا باید سویا را شکست دهیم. کونته؟ مشکلاتی بین ما وجود داشت اما من و آنتونیو کار درست را انجام دادیم. آیا در ایتالیا دوباره سرمربیگری خواهم کرد؟ نه زیرا برای کار در ایتالیا اشتیاقی ندارم. از سوی دیگر، ایتالیا مربیان بسیار خوبی دارد و بنابر این نیازی به حضور یک خارجی در سری آ نیست.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی