Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل الجزیره به برتری برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان پهلوان ستاره تراکتورسازی در نشست خبری قبل از دیدار با الجزیره امارات عنوان کرد:

بازی فردا بازی حساسی است و باید هرطور شده سه امتیاز بازی را کسب کنیم و با انگیزه مضاعف و با کمک هوادارانی که داریم امتیاز کامل خانگی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موقعیت هایی که در بازی های قبلی از دست رفت، بیان کرد:

هر بازیکنی دوست دارد که گلزنی کند و من هم تمام تمرکزم را به کار می‌بستم تا توپ‌ها را گل کنم و استرس هم نداشتم. اما گاهی طوری می‌شود که با وجود تلاش‌های فراوان توپ گل نمی‌شود. ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی داریم؛ ولی متاسفانه از دست می‌دهیم، ولی فردا سعی می‌کنیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن در مهمترین بازی فصل در مقابل تیم رئال مادرید قرار می‌گیرد که در هفته گذشته موفق شد منچستر سیتی و گواردیولا را در انگلیس شکست دهد.   این بازی مهمترین بازی برای بارسلونا است و رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و آبی و اناری‌ها با ۷۰ امتیاز به دنبال این تیم هستند و شاید شکست ژاوی در این بازی خیرونا را برای نایب قهرمانی در لالیگا امیدوار‌تر کند چرا که این ۲ تیم فقط ۲ امتیاز اختلاف دارند. سایت آبولا در مورد این بازی نوشته است: در این بازی رئال می‌خواهد با پیروزی اختلاف با بارسلونا را به عدد ۱۱ برساند و احتمال می‌رود در این بازی از ترکیب زیر استفاده کند: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، کاماویگا، چوآمنی، کروس، والورده، بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودریگو مصدومان: کورتوا و آلابا تیم فوتبال بارسلونا نیز به احتمال زیاد از ترکیب زیر استفاده خواهد کرد: تراشتگن، کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو، گوندوگان، پدری، دی یونگ، رافینیا، یامال و لواندوفسکی مصدومان: بالده و گاوی این دیدار برای ژاوی اهمیت بالایی دارد چرا که او قرار است در پایان فصل از آبی و اناری‌ها جدا شود شاید این الکلاسیکوی آخر این بارسایی متعصب باشد.

دیگر خبرها

  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است