Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تست انتخابي تيم ملي آبهاي آرام بانوان در بخش 250 و 500 متر صبح امروز 21 اسفندماه در درياچه آزادي برگزار شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون قايقراني، درياچه آزادي صبح امروز ميزبان تست انتخابي تيم ملي آبهاي آرام بانوان در بخش کاياک و کانو بود. اين تست با برگزاري مسابقه 250 متر آغاز شد و با رقابت مسافت 500 متر ادامه پيدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقه 250 متر به صورت تايم تريل و 500 متر به صورت گروهي انجام شد.
در کاياک يکنفره 250 متر هديه کاظمي از هرمزگان با زمان 58.22 ثانيه در رده نخست قرار گرفت، الناز شفيعيان از گيلان با زمان 58.60 ثانيه دوم شد و مونا ابراهيمي از تهران با زمان 59.64 ثانيه جايگاه سوم را از آن خود کرد.
در کانوي يکنفره 250 متر هيوا افضلي از کرمانشاه با زمان 1:02.50 دقيقه مقام اول، فاطمه کرمجاني از کرمانشاه با زمان 1:05.49 دقيقه مقام دوم و آتنا رئوفي از گيلان با زمان 1:06.03 دقيقه مقام سوم را بدست آوردند.
در کاياک يکنفره 500 متر هديه کاظمي از هرمزگان با زمان 2:01.45 دقيقه اول، الناز شفيعيان از گيلان با زمان 2:05.31 دقيقه دوم و ساجده تبريزي از تهران با زمان 2:05.91 دقيقه سوم شدند.
در کانوي يکنفره 500 متر هيوا افضلي از کرمانشاه با زمان 2:20.64 دقيقه اول، پريسا محمدزاده از گيلان با زمان 2:23.47 دقيقه دوم و آتنا رئوفي از گيلان با زمان 2:23.63 دقيقه سوم شدند.
مسابقه 2000 متر تست انتخابي تيم ملي آبهاي آرام بانوان نيز عصر امروز ادامه پيدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی بانوان و آقایان به میزبانی مازندران و اصفهان در حالی برگزار می شود که تنیسور‌های حاضر در جدول اصلی، حریفان خود را شناختند.   در پایان جدول مقدماتی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان که در زمین‌های ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود پس از انجام ۱۶ مسابقه، بردیا ضیایی، پارسا یزدخواستی، محمد مهدی ابجدپور، کسری صفوی همامی، امیر طا‌ها دهقانی، آرین حسین پور مطلق، امید رحیمی، محمود جمالیان، امیر حسین محمودی، سید محمد صالح امامی، علی رضا ابراهیمی، آرمین گندمانی، صادق شاه سنایی، یاشار زینلی و سهیل همتی جواز حضور در جدول اصلی را بدست آوردند و از امروز با انجام ۳۴ مسابقه با هم دیدار می‌کنند.   همچنین جدول اصلی این مسابقات در بخش بانوان نیز در زمین‌های راکت کلاب برگزار شد و با انجام ۲۰ دیدار، بازیکنان حاضر در راند نخست به مصاف حریفان خود رفتند و امروز با انجام دیدار‌های باقی مانده، راند یک بازی‌ها به پایان می‌رسد.   مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان و بانوان ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس ۲۲ بهمن اصفهان و راکت کلاب مازندران در حال برگزاری است. سرداوری مسابقات آقایان بر عهده حسن لاچینانی و مسابقات بانوان بر عهده شبنم کمالی است.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی