Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون کشتی جزو اولویت‌های وزارت ورزش است و از خادم حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا داورزنی در مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی که به بررسی استعفای خادم می‌پرداخت، اظهار داشت: فدراسیون نیاز دارد تا بررسی‌های لازم‌ را در زمینه این استعفا انجام و ترتیب اثر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش 77 درصد از اعتبار فدراسیون کشتی را پرداخت کرده و در این هفته و نهایت هفته آتی 23 درصد باقی مانده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: وزارت ورزش نهایت تلاش خود را می‌کند و از برنامه‌های فدراسیون برای آماده سازی تیم‌های ملی کشتی برای مسابقات جاکارتا و المپیک حمایت می‌کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه استعفای خادم ربطی به ماجرای اسرائیل ندارد و او منتظر حمایت بیشتر از وزارت ورزش و جوانان است، تصریح کرد: این جلسه به خاطر استعفای خادم برگزار شد و وی گفت انتظار حمایت بیشتری از وزارتخانه دارد. نگاه وی این است که باید فدراسیون بیشتر حمایت شود.

داورزنی تاکید کرد: فدراسیون کشتی از اولویت‌های وزارت ورزش است و این وزارتخانه تلاش می‌کند تا همه امکانات را فراهم کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش تا پایان سال قصد دارد این پول را پرداخت کند و در مجموع دغدغه همه ما این است منافع ملی حفظ شود و قدرتمند در میادین بین‌المللی ظاهر شویم.

وی در مورد همسو بودن وزارت با فدراسیون کشتی،تصریح کرد: اختلاف بین همسو بودن یا نبودن نیست. ما حمایت‌های خودمان را انجام می‌دهیم و همه نوع کمکی را می‌کنیم تا این فضای همدلی در کشتی بماند و از خادم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد