Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در جلسه شورای جامعه روحانیت استان البرز که در سالن همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، بیان داشت: دشمن به هر طریق ممکن به دنبال نفوذ در اقشار مختلف، بخصوص روحانیون است و نباید از این مسئله به‌سادگی عبور کرد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با بیان اینکه فعالیت متفرق و پراکنده پاسخگوی نیاز روزافزون جامعه نیست، خاطرنشان ساخت: روحانیون باید مطالعات خود در خصوص جریانات و فرقه‌های روز را تقویت کنند تا آمادگی پاسخ هر سؤالی در این خصوص را داشته باشند و دیگران نتوانند با طرح مسائل جهت‌دار، از این طریق به اهداف نادرست خود دست بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: وظیفه‌ی اصلی و اساسی روحانیت، دفاع از دین الهی در هر شرایطی است و باید دژبان این ودیعه‌ی الهی باشد.

امام‌جمعه کرج گفت: دین را تنها با اقدامات به‌ظاهر دینی می‌توان از میان برد و هدف دشمنان از طرح‌ریزی فرقه‌هایی چون تشیع انگلیسی، نه ضربه زدن به اهل سنت که نابودی تشیع راستین است و هدف گروهکی چون تسنن آمریکایی و تکفیریان نیز مشابه همین مسئله است.

وی یادآور شد: امام مسجد ما باید با مسائل مبتلابه جوانان مانند رایانه و فیلم و امثال‌ذلک آشنا باشد تا بتواند با این قشر مهم ارتباط مناسبی برقرار کند و اگر امروز جوانان ما در مسجد حاضر نشوند و پرسشگری نداشته باشند، امام مسجد و امنا کم‌کاری کرده‌اند و باید پاسخگو باشند.

نماینده ولی‌فقیه رد استان البرز با بیان اینکه امروز جایگاه روحانیت مورد طمع دشمن است، یادآور شد: در فتنه ۸۸ دشمنان تلاش کردند تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در مقابل نظام قرار دهند که موفق نشدند و در جریانات امسال دیدیم که خود روحانیت به اشکال مختلف مورد هجمه قرار گرفت.

وی تأکید کرد: امروز روحانیت باید در دو جبهه بجنگد که یکی دفاع از مردم و دیگری پاسداری از حریم خود روحانیت است و مهم‌ترین شرط موفقیت این پاسداری‌ها، دغدغه مند بودن روحانیون ما و تحمل مصائب و مشکلات روزافزون این مسیر است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به عضویت ۲۰۰ نفر از ائمه مساجد در مرکز آموزش مجازی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در این دوره‌ها، ارتقای سطح و آموزش‌هایی چون مدیریت مسجد و امثال‌ذلک برای ائمه مساجد مدنظر است که ان شاء الله به‌تناوب گسترش خواهد یافت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری آمو تی، افراد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه به مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات حمله کردند.

در پی این حمله مسلحانه که هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است، دست‌ کم هفت تن از نمازگزاران از جمله امام جماعت این مسجد، ۲ زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان نیز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 848217 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!