Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مسعود ریاضی رییس هیات کشتی خراسان رضوی و سخنگوی مجمع فدراسیون کشتی درباره مجمع فوق‌العاده این فدراسیون و تصمیمات اتخاذ شده در آن در خصوص استعفای رسول خادم گفت: در مجمع صحبت‌های مفصلی درباره استعفای خادم انجام شد. خادم نیز دقایقی در مجمع حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد و پس از آن نیز اقدام به ترک جلسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی صورت گرفته همه اعضا به اتفاق با استعفای او مخالفت کردند و معتقد بودند وقتی با بیشترین رای ممکن او را به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کرده‌اند، با استعفای او نیز مخالفت می‌کنند و ان‌شاءالله خادم با صلابت بازگردد و به کارش ادامه دهد.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسه مجمع فدراسیون کشتی گفت: درد دل‌هایی انجام شد که به نظر من باب جدید گفت‌وگو میان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش گشوده شد. درددل‌ها در این مجمع گفته شد و قرار شد صحبت‌ها کماکان در فضای بهتری ادامه پیدا کند.

ریاضی درباره نظر مجمع درخصوص رویارویی یا عدم رویارویی با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی گفت: جای صحبت درباره این موضوع در مجمع فدراسیون کشتی نیست. ما نمی‌توانیم درباره سیاست‌های کلان کشور تصمیم‌گیری کنیم و این موضوع نیز باید توسط شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری شود. صحبت خادم هم این نبود که ما با اسرائیل کشتی بگیریم بلکه اعلام کرد ما مردانه با اسرائیل کشتی نگیریم.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی با اشاره به مخالفت مجمع با استعفای خادم گفت: طبق ماده 12 اساسنامه این شرایط دیده شده و خادم می‌تواند مدتی را به استراحت بپردازد و نایب رییس فدراسیون کشتی وظایف او  را بر عهده بگیرد. ضمن اینکه خادم غیبتی نداشته و حتی طی یکی دو روز گذشته نیز اسناد مالی را امضا کرده است. البته چندی پیش بخشی از وظایف خود را به نایب رییس فدراسیون محول کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ ۹ آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است.

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

کد خبر 848999 منبع: تسنیم برچسب‌ها ترکیه اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد