Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@14:44:17 GMT

پیام روحانی درپی رحلت شاه‌آبادی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۳۴۱۳

رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا، مرحوم آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به‏ ویژه بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت گفت. ناطقان: در پیام  حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی آمده است:این مجتهد وارسته با پرورش در محضر پرفیض پدر بزرگوارشان مرحوم آیت الله محمدعلی شاه آبادی و علمای برجسته حوزه های علمیه قم و نجف همچون امام خمینی(ره)، عمر پر برکت خود را وقف تبلیغ و ترویج معارف دینی و تدریس آموزه های مکتب ائمه اطهار (ع) کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن روحانی با تقوا، همزمان با فعالیتهای علمی و دینی بی وقفه، همراه و همدوش با مردم در صحنه های مهم سیاسی و اجتماعی، با روشن بینی و مشی اعتدالی همواره حضوری تأثیرگذار و هدایتگر داشت.

 اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به‏ویژه بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت واسعه و علو درجات، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارم. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، پیام تسلیت ، آیت الله شاه آبادی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری با صدور پیامی درگذشت غمبار و تأسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

در این پیام آمده است: درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تأثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه ۲۵ در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده‌اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

کد خبر 6096770

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی