Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:29:13 GMT

همدان|۴۷ هزار عدد ترقه در اسدآباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۳۵۳۵

همدان|۴۷ هزار عدد ترقه در اسدآباد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش کشفیات مواد محترقه در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۷ هزار ترقه کم خطر و بی خطر و ۴۲ کیلوگرم مواد پیش ساز ترقه کشف شده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ استانها همدان نظرات

سرهنگ اسماعیل جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  تسنیم در اسدآباد، با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس در روزهای اخیر کشفیات خوبی در خصوص مواد محترقه داشته ایم و در همین راستا توسط نیروی انتظامی شهرستان 47 هزار ترقه کم خطر و بی خطر و 42 کیلوگرم مواد پیش ساز ترقه کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  بر محله محور و کوچه محور بودن مراسم چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و افزود: از خانواده‌ها می‌خواهیم در مراسم این شب در کنار فرزندان خود بوده و از رفتارهای پرخطر آنها جلوگیری کنند.

سرهنگ جمشیدی  از آمادگی کامل پلیس در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و تصریح کرد: پلیس و نیروی انتظامی مخالف شادی و نشاط نیست، اما با افراد و هنجار شکنانی  که بخواهند برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و شادی آنها را مختل کنند، قاطعانه برخورد می‌شود.

وی بیان کرد:در صورت انجام هر گونه اقدامات غیرقانونی توسط ناامن‌کنندگان امنیت در شب چهار شنبه سوری، برابر قانون برای این افراد تشکیل پرونده شده و به محاکم قضایی اعاده می‌شوند و با هماهنگی‌ها تا پایان تعطیلات میهمان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی هستند.

سرهنگ جمشیدی گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی شهرستان به تبع سراسر کشور در آماده باش بوده و نیروهای  گشتی و انتظامی نسبت به روزهای قبل افزایش چشمگیر دارند.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: فوریت‌های پلیس با توجه به مسافران و میهمانان نوروزی به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم شهرستان است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت