Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وين - ايرنا - دوره يک ساله رياست رضا نجفي سفير و نماينده دائم کشورمان در وين بر گروه 77 و چين به پايان رسيد و رياست اين گروه در مراسمي به سفير و نماينده دائم جديد کشور اکوادور منتقل شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنااز نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل در وين، دوره رياست ايران برگروه 77 و چين روز جمعه 18 اسفندماه 96 پايان يافت و رياست گروه طي مراسمي رسمي با حضور روساي سازمانهاي بين المللي مستقر در وين و تعداد زيادي از سفرا و نمايندگان کشورهاي عضو گروه 77، به سفير و نماينده دائم جديد اکوادور منتقل گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسمي که به همين مناسبت در محل سازمان ملل برگزار گرديد ، رضا نجفي نماينده دائم کشورمان طي سخناني ضمن تشريح تحولات و دستاوردهاي گروه در يکسال گذشته گفت: گروه 77در طول يک سال گذشته بيش از 130 نشست مشورتي برگزار نموده و بيش از 80 سخنراني در موضوعات مختلف ارائه نمود.
وي همچنين اهم فعاليتهاي گروه در حوزه آژانس و استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي، موضوعات مربوط به مقابله با جرائم سازمان يافته و مواد مخدر، موضوعات مربوط به توسعه صنعتي ملل متحد، مسائل حوزه فضاي ماوراي جو سازمان ملل و نيز موضوعات مربوط به منع جامع آزمايش هاي هسته اي را تشريح نمود.
در اين نشست که با حضور يوکيا آمانو مديرکل آژانس بين المللي انرژي اتمي، معاون مديرکل دفتر سازمان ملل در وين، و معاونين سي تي بي تي و يونيدو در محل دفتر سازمان ملل در وين برگزار گرديد ، آمانو مديرکل آژانس و مديران ساير سازمان هاي بين المللي مستقر در وين طي سخناني از فعاليتهاي کشورمان و نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران در دوره رياست گروه 77 و چين قدرداني کردند.
در ادامه اين نشست سفرا و نمايندگان تعداد زيادي از کشورهاي عضو از جمله سفير مصر به نمايندگي از گروه آفريقا، چين، بنگلادش، عراق، شيلي، الجزاير، افغانستان، آفريقاي جنوبي، کوبا، ونزوئلا، الجزاير، مالزي، گواتمالا، پرو، پاکستان، نپال، ناميبيا، کنيا و نيجريه از تلاشهاي مجدانه نجفي نماينده دائم کشورمان در دوره رياست گروه 77 و چين و دستاورهاي حاصله تقدير و تشکر کردند.
شايان ذکر است که در اين پايان اين مراسم ، رياست گروه 77 و چين طي يکسال آينده به سفير و نماينده دائم اکوادور از گروه آمريکاي لاتين منتقل گرديد.
اروپام**1078**1590
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج

دریافت 21 MB کد خبر 6085014

دیگر خبرها

  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج