Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: در بخش رونق تولید از سهم ۵۰۰ میلیارد تومانی که اختصاص داده‌شده بود ۴۹۰ میلیارد تومان جذب شد که شاهد توفیق بیش از ۹۰ درصدی بودیم. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری عصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، با بیان متفاوت بودن سبک و سیاق شورای اداری امروز اظهار داشت: یک سال شاهد تلاش مدیران استان بودیم و هم اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده بود بنابراین این جلسه متفاوت از جلسات دیگر شورای اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تولید منهای سرمایه‌گذاری معنا و مفهومی ندارد، گفت: دولت با موانع قانونی و محدودیت منابع مواجه است، خوشبختانه با هدایت استاندار محترم امسال سال خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، و باید فعل‌وانفعالات این بخش منجر به کاهش نرخ بیکاری و افزایش سرانه مردم شود بنابراین باید استان با توجه به این شاخص‌ها جایگاه مناسب خود را در کشور پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم بیان کرد: در بخش رونق تولید از سهم 500 میلیارد تومانی که اختصاص داده‌شده بود 490 میلیارد تومان جذب شد که شاهد توفیق بیش از 90 درصدی در این بخش بوده‌ایم.

غضنفری گفت: با رویکردی که تمام بحث‌ها منبعث از بحث اقتصاد مقاومتی است، کمیته‌ای مشغول تنظیم سند هستند که این سند بعد از چکش‌کاری ابلاغ خواهد شد، براین اساس، میزان تحقق مدیران در این عرصه بسیار مهم است، همه می‌دانیم که همه ارکان نظام‌وظیفه داشته و پاسخگو هستند بنابراین در این زمینه درخواست ما هم‌افزایی برای تحقق در عرصه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه خروجی استان در قالب اقتصاد مقاومتی و رفع چالش اشتغال در کشور است، ابراز کرد: سهم بانک‌ها در این سند کاملاً مشخص خواهد شد و تلاش ما این است که بانک‌های استان به کمک استان بیایند بنابراین بحث محوری استان رونق تولید، اشتغال و رفع بیکاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات زائرین با یک برنامه خوب در حال پیشروی است، تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی در ارتباط با حضورشان با دستگاه‌های اجرایی و هم تمهید مقررات در دستور کار قرار گرفت، برنامه زمانمندی کاملاً مشخص است و ان شالله در ارزیابی کار سربلند باشیم که این امر به همت مسئولان استان محقق خواهد شد.

غضنفری گفت: ان‌شاالله سال آینده استان قم با برنامه و کار کارشناسی توفیقات خوبی در بخش اقتصادی کسب کند، و همچنین در شناسایی قابلیت‌ها و ورود سرمایه و تکنولوژی توفیقاتی را کسب کنیم و بتوانیم با هم‌افزایی نیروها وظایف خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

دیگر خبرها

  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود