Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:17:51 GMT

کمپین خیرات اهدای خون در آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۳۹۶۸

به گزارش ایکنا، همزمان با روز‌های پایانی سال ۹۶ کمپینی در فضای مجازی با عنوان کمپین خیرات اهدای خون برای ترویج نذر و ایثار خون راه‌اندازی شده است.
کمپین اهدای خون در پنج‌شنبه آخر سال بر اساس تفکر اهدای خون داوطلبانه و نذر خون شکل گرفته است. پویشی که می‌خواهد سرخی زندگی را در روز‌های پایانی سال به بیمارانی اهدا کند که همانند همه روز‌های سال به خون نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز‌های پایانی سال، روز‌هایی شلوغ برای همه مردم است؛ اما این شلوغی کار و زندگی را بگذارید کنار بیمارانی که در اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها چشم انتظار خون هستند و شلوغی کار و زندگی ندارند و در انتظار لبخند زندگی چشم به راه هستند.
آخرین پنج‌شنبه سال بهترین فرصت برای نذر خون و خیرات برای شادی روح درگذشتگان است؛ نذری که می‌تواند جان کسی را نجات بدهد.
این کمپین رسانه‌ای با حمایت سازمان انتقال خون کشور و توسط پایگاه خبری ایران پزشک راه افتاد و با دو هشتگ #قهرمان_باش و #سرخی_زندگی مورد حمایت تعدادی از انجمن‌های خیریه و برخی خبرگزاری‌ها و کانال‌های تلگرامی قرار گرفته است.
رای اهدای خون داوطلبانه و نذر خون در آخرین پنج‌شنبه سال، به نزدیک‌ترین مرکز انتقال خون مراجعه کنید؛ بر اساس اعلام سازمان انتقال خون، کارکنان انتقال خون در سراسر کشور برای این کمپین و حضور اهداکنندگان خون آمادگی کامل دارند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس

زین الدین زیدان مهمان ویژه گرندپری میامی است.

طرفداری | زین الدین زیدان مسئول اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی بود.

در بعضی از پیست های فصل جاری فرمول یک، پیش از مسابقه اصلی یک مسابقه اسپرینت یا سرعتی نیز برگزار می شود. در مسابقه اسپرینت امروز در گرندپری میامی، مکس فرستاپن، چارلز لکرک و سرخیو پرز  به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. جوایز این افراد را زین الدین زیدان اهدا کرد.

زین الدین زیدان در کنار سه راننده برتر مسابقه اسپرینت گرندپری میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس