Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- بانوان ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات لیگ برتر دوگانه کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران هیئت سه گانه استان کرمانشاه در آخرین مرحله‌ مسابقات قهرمانی لیگ برتر دوگانه بانوان کشور شرکت می‌کنند.

این مسابقات از ۲۳ لغایت ۲۵ اسفند ماه با مربیگری فاطمه واحدی و باحضور ریاست جهانی iTU خانم ماریسون در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ساناز پرهیزی، زهره افخم،  فاطمه پاشایی، فاطمه مرادی و  سحر سواری اعضای تیم دوگانه بانوان لیگ برتر باشگاه هیات ورزش سه گانه کرمانشاه را تشکیل می‌هند.

اعضای تیم دوگانه بانوان لیگ برتر باشگاه هیات ورزش سه گانه کرمانشاه به آخرین مرحله مسابقات قهرمانی لیگ برتر دوگانه بانوان اعزام می‌شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج

مسابقات انتخابی تیم ملی دارت بانوان و آقایان کشور به مدت دو روز در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت در دو بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین‌ها» به مدت دو روز به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارت کشورمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مهرداد سیفی، ابوالفضل زارع، حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، ابراهیم قاسمی، مرتضی دستجردی، حمید عمرانی، محمد قلی شهروی، امیرعلی یزدان‌پرست و امیرمحمد عسگری ۱۰ بازیکن برتر بخش آقایان هستند که رقابت‌های خود را برای مشخص شدن نفرات اصلی تیم ملی دارت کشور برگزار می‌کنند.

در بخش بانوان نیز ماهور رجبی، زینب زارع، الهام نیکخواه، سحر نوچیان، شهلا رواجی، مریم احمدی، محبوبه زارعی، فاطمه صادقی، انیس سال افزون و ستایش بهدار اصل ۱۰ بازیکن برتر حاضر در این مسابقات هستند.

حمید عمرانی و ابراهیم قاسمی دو نماینده استان کردستان در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارند و پیکارهای خود را برای پوشیدن به پیراهن تیم ملی برگزار خواهند کرد.

این مسابقات طی روزهای سی‌ام و سی‌ویکم فروردین سال جاری در سالن خانه دارت شهر سنندج برگزار خواهد شد.

کد خبر 743976

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند
  • خبرهای جدید از علت فوت پرستار کرمانشاهی
  • پرداخت جایزه 325 میلیونی در لیگ برتر شطرنج
  • جزئیاتی جدید از علت فوت پرستار کرمانشاهی
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج