Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما , ناوگان حمل و نقل درون شهری اردکان و بین شهری اردکان به یزد در سال آینده نوسازی میشود .
محمد علی مروتی  افزود: بودجه و تعرفه عوارض شهرداری برای سال ۹۷  حدود ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است .
 وی اشاره کرد :  ۱۲ دستگاه مینی بوس جهت حمل و نقل درون شهری و ۲۰ دستگاه مینی بوس جهت حمل و نقل بین شهری اردکان به یزد خریداری و با شرایط ویژه به متقاضیان واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت : ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط شهرداری به ازای هردستگاه مینی بوس پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، این خبر و همچنین ایمن سازی محور برهان در جاده مهاباد به بوکان در نشست شورای ترافیک مهاباد اعلام شد.
رییس پلیس راهور مهاباد افزود: در سایه همکاری مردم و توجه بیش از پیش رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی و همراهی پلیس، تصادفات فوتی در شهرستان مهاباد در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد، تصادفات جرحی ۶۳ درصد و تصادفات خسارتی ۵۰ درصد کاهش یافته که از این نظر، شهرستان مهاباد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.
سرهنگ حمید بختیاریان افزود: ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در محور برهان، تشکیل کمیته فنی متشکل از نمایندگان دادستانی، پلیس راهور و شهرداری برای بررسی و پیگیری نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی و برخورد با متخلفان، ساماندهی دستفروش‌ها در میدان ساعت و اعمال قانون خودرو‌های متخلف، رفع نواقص توقفگاه خودرو‌های سنگین و تسریع در نصب دوربین‌های هوشمند در سطح شهر از مصوبات جلسه بود.
 تداوم ارائه آموزش‌های همگانی و فرهنگ سازی در رسانه‌ها و دانشگاه‌ها در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، لزوم حضور مستمر ماموران راهنمایی و رانندگی در نقاط پرتردد شهر و برنامه ریزی منسجم برای روان سازی ترافیک از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه شورای ترافیک مهاباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد