Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: ما امروز در کشور هر چقدر مشکلات اقتصادی داریم، اما هنوز ما اعتقاد داریم مسئله اصلی ما باور نداشتن به ارزش‌های انقلاب است. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران هر چند بزرگ‌ترین دانشگاه کشور است، اما اگر  از دانشگاه تهران فقط به عنوان  یکی از مراکز علمی یاد کنیم جفا کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دانشگاه تهران بخشی از میراث فرهنگی و یکی از سنگر‌های ارزنده نیرو‌های مسلمان در برابر کفر بوده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت:این دانشگاه قبل از انقلاب هم مرکز مبارزه با کفار بوده و در حال حاضر نقش بزرگی در سازندگی کشور دارد.

سرسنگی افزود: به هر حال دانشگاه تهران یک مرکز بزرگ علمی و یکی از نشانه‌های انقلاب است.

وی بیان کرد:ما در دانشگاه تهران ۳۵۹ شهید اعم از ۲۲ کارمند،۵ هیئت علمی و مابقی دانشجو تقدیم این انقلاب کرده است.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت:ما در این مراسم بنا داریم به مناسبت روز شهدا و آستانه سالروز فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید تجلیل و تقدیر می‌کنیم از خانواده این شهدا این دانشگاه که همیشه ما یاد این عزیزان هستیم.

سرسنگی گفت:ما اعتقاد داریم پرداختن به شهدا چه به لحاظ فرهنگی و ... ما را در زندگی جلو و پیش خواهد داد، امروز اگر نسل جوان ما با چالش‌هایی روبرو است به دلیل این است که ما دچار یک سردرگمی فرهنگی بودیم.

وی افزود: امروز کشور ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و باید بیش از پیش همیشه یاد و خاطره ات شهدا را زنده نگه داریم.

سرسنگی گفت: ما امروز در کشور هر چقدر مشکلات اقتصادی داریم، اما هنوز ما اعتقاد داریم مسئله اصلی ما باور نداشتن به ارزش‌های انقلاب است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآورشد:ابن برنامه پیام روشنی برای نسل جوان است که همچنان باید یاد شهدا زنده نگه داشته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:‌

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رییس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رییس دانشگاه فرهنگیان (نایب رییس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان