Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، در این مراسم که در تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور برخی ازمسئولان اداری شهرستان و خانوادهای مهابادی برگزارشد، امام جمعه مهاباد با اشاره به سجایای اخلاقی دخت نبی مکرم اسلام (ص) بانوان جامعه را به ادامه راه این این بانوی بزرگوار توصیه کرد.

ماموستا قادر سهرابی با اشاره به مسئولیت سنگین مادران برای بنیان جامعه افزود: نقش زنان در تربیت انسانهای بزرگ در تاریخ ثبت شده و در دین اسلام نیز تکریم مقام زن در جامعه و خانواده همواره مورد تأکید پیامبر اسلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا سهرابی در ادامه با اشاره به سیاستهای برخی کشورها برای تضعیف بنیان خانواده از طریق شبکه های ماهواری اضافه کرد: درحال حاضرپخش برخی سریالهای ترکی به آفتی برای خانواده ها تبدیل شده که عفت و بنیان خانواده ها را نشانه رفته است.

ادامه مراسم با همراه بود و با در پایان نیز کمک ها و تعهدات خیرین و جمعی از بازاریان برای کمک به خانواده های بی بضاعت و تحت پوشش این موسسه جمع آوری شد.

اجرای جنگ شادی و موسیقی و جمع آوری کمک برای حل مشکلات خانوادهای نیازمند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 در پایان با اهدای لوح از بانوان موفق مهابادی قدردانی شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران

به گزارش جماران، این مراسم روز پنجشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1403 در حسینیه شماره 2 جماران واقع در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان سوده از ساعت 16 لغایت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم