Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:55:41 GMT

6 هزار شغل در قوچان ايجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۵۲۹۱

6 هزار شغل در قوچان ايجاد شد

خبرگزاري آريا - مشهد-ايرنا- فرماندار قوچان گفت: ايجاد 6 هزار و 700 شغل براي امسال در اين شهرستان هدفگذاري شده بود که در اين مدت 6 هزار و 100 مورد آن محقق شده است.

عليرضا قامتي روز دوشنبه در نشست شوراي اداري قوچان با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي و استاندار خراسان رضوي افزود: بيشترين اشتغال اين شهرستان در حوزه کشاورزي و دامپروري و بقيه آن در حوزه‌هاي خدمات و صنعت ايجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ميزان اشتغال را در قوچان 82 درصد اعلام و بيان کرد: ميزان افراد شاغل در حوزه کشاورزي 33.4 درصد، حوزه خدمات 42.5 درصد، حوزه صنعت 24.1 درصد و در حوزه عمومي 17.6 درصد است.
فرماندار قوچان ادامه داد: ميزان بيکاري شهري پارسال در اين شهرستان امسال 19 درصد، در روستاها 14 درصد و ميانگين شهرستاني آن 17 درصد بود که امسال حدود سه درصد کاهش‌ يافته است.
وي همچنين ايجاد دانشکده پزشکي و کارخانه پتروشيمي را از درخواستهاي شهرونداني قوچاني ذکر و بيان کرد: فرمانداري ويژه، ارتقاء دو دهستان به بخش و سه بخش به شهر از ديگر مطالبات مردم در قوچان است که تمام شاخصها در اين زمينه نيز مهيا است..
مرکز شهرستان 180 هزار نفري قوچان در فاصله 137 کيلومتري شمال مشهد واقع است. قوچان مرکب از دو بخش مرکزي و باجگيران 183 روستا دارد. 75 هزار نفر از جمعيت اين شهرستان ساکن روستاها هستند. قوچان از طريق گمرک باجگيران به کشورهاي آسياي ميانه متصل مي شود و 28 کيلومتر مرز بين المللي با کشور جمهوري ترکمنستان دارد.
کانال تلگرام ايرنا خراسان رضوي به نشاني telegram.me/irnamashhad براي دسترسي و دريافت سريع و فوري به اخبار منتخب در همه حوزه‌هاي خبري و تصويري فعال است.
7501/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد