Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- استقبال چشمگیر هواداران استقلال از دیدار این تیم مقابل العین همراه با نمایش فرهنگ ایرانی جو خاصی را در ورزشگاه آزادی به وجود آورده است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و العین امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با استقبال چشمگیر هواداران روبه رو شده و تا این لحظه تعداد هواداران بیش از ظرفیت ورزشگاه است.
استقبال چشمگیر هواداران آبی باعث شده تا آنها خودروهای خود در حاشیه اتوبان کرج پارک کنند و این اتفاق تردد را در این مسیر بسیار دشوار کرده است.
از اتفاقات جالب این بازی هواداران زیادی هستند که با بلیت جایگاه ویژه پشت درهای ورزشگاه مانده اند و اجازه حضور پیدا نمی کنند.
با وجود تکمیل شدن ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی تعداد زیادی از علاقه مندان به استقلال به صورت ایستاده این بازی را مشاهده می کنند.
«سیدرضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه استقلال و «جواد قراب» عضو هیات مدیره این باشگاه در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارند.
با وجود اینکه تعداد تماشاگران بیش از ظرفیت ورزشگاه آزادی است، نظم بسیار خوبی وجود دارد. شایعه حضور «فرهاد مجیدی» در ورزشگاه آزادی به گوش می رسد که تا کنون پیشکسوت محبوب آبی ها وارد ورزشگاه نشده است.
ناظر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جایگاه ویژه حضور دارد که گاهی با موبایل خود از ورزشگاه عکاسی می کند.
ورزشی**9129**9118**1368

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : پارسال در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ مسافر عراقی و ایرانی از مرز رسمی پرویزخان تردد کردند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹۲ نفر ایرانی و ۳۲۰ هزار و ۲۸۶ نفر عراقی بود.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان، ۲۳۳ هزار و ۱۹۰ مسافر وارد کشور و ۲۰۵ هزار و ۷۸۸نفر عراقی بودند که تعداد مسافران خارجی در هم سنجی با سال قبل آن از نظر مسافر خارجی ورود به کشور شاهد رشد ۱۳۶ درصدی هستیم.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: مقصد مسافرانی که از کشور عراق و حوزه اقلیم کردستان وارد کشور می‌شوند بیشتر شهر‌های زیارتی کشورمان، پیگیری امور درمان و پزشکی و سفر سیاحتی به شهر‌های شمالی کشورمان است.

قربانی اضافه کرد: پرویزخان به دلیل هم مرز بودن با حوزه اقلیم کردستان عراق و قرابت‌های دینی، قومی و زبانی که با شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه دارد همواره از اهمیت خاصی برخوردار است و از مرز‌های مهم است و مسیر امن و ایمنی برای تردد مسافر و ترانزیت کالا است.

وی گفت: تمهیدات لازم هم در این راستا لحاظ شده و برنامه ریزی برای تردد خودرو‌های سواری عبور موقت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله گمرک و پلیس راهور صورت گرفته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مالزی
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا