Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:48:17 GMT

گرگان| ترمینال جدید فرودگاه گرگان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۵۶۷۲

گرگان| ترمینال جدید فرودگاه گرگان افتتاح می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه سال ۹۶ برای نصب و راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان اقدام شد، از بهره‌برداری این سیستم‌ها و افتتاح ترمینال جدید فرودگاه در سال ۹۷ خبر داد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رامین آذری ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده در فرودگاه های استان اظهار داشت: علاوه بر نصب سیستم‌های کمک ناوبری، سستم روشنایی تقرب دقیق PALS فرودگاه گرگان نصب و راه‌اندازی و شبکه هوایی و روشنایی بلوار ورودی فرودگاه اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: در سال 96 عملیات برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار بهسازی و آغاز عملیات بهسازی و ابنیه و تاسیسات فرودگاه شامل بهسازی سرویس های بهداشتی، درزگیری از آسفالت باند فرودگاه کلاله و اصلاح کانال جمع آوری آب‌های سطحی کنار اپرون را انجام دادیم و با برگزاری مناققصه عمومی برای ترمینال جدید، تجهیزات ترمینالی شامل نوار نقاله بار پالتی و تخت را خریداری کردیم.

آذری با اشاره به راه‌اندازی تلفن گویا 199 و سامانه پیامکی 100010199 برای راهنمایی مسافران فرودگاه گرگان گفت: سال 96 شاهد افزایش پرواز و مسافر شدیم و فرودگاه گرگان سومین ایستگاه حج کشور با اعزام و پذیرش 14 هزار زائر شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از پیشرفت 90 درصدی ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: این پروژه در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: سال 97 مناقصه توسعه اپرون فرودگاه گرگان برگزار می‌شود و شاهد بهره‌برداری از ساختمان سپاه و نیز دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵

به نقل از الصباح؛ جاسم الخطابی استاندار کربلا، اعلام کرد که از آنجایی که کربلا مقصد دینی مهم میلیون‌ها مسافر از سراسر کشورهای جهان به شمار می‌آید، شاهد جریان بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی هستیم.

وی افزود: در این راستا عتبه حسینی، اقدام به احداث فرودگاه بین‌المللی در این استان کرد که پیشرفت این پروژه بیش از ۷۰ درصد بوده و افتتاح آن در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

الخطابی اشاره کرد که پیمانکار ساخت این فرودگاه یک شرکت بریتانیایی و طراح آن یک شرکت فرانسوی است که در طراحی بنای آن ویژگی‌های اسلامی و تمدنی عراق لحاظ شده است.

استاندار کربلا افزود: در حال حاضر ساخت باند فرودگاه تکمیل شده و به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافران نیز تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: این فرودگاه نه تنها برای استان، بلکه برای کشور دارای اهمیت راهبردی است به ویژه آنکه گردشگری دینی سفرهای میلیونی را در پی دارد و این امر بر فعالیت‌های اقتصادی استان و تبدیل آن به مقصد مهم گردشگری تأثیر خواهد داشت.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات