Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار استقلال ایران و العین امارات در هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و تیم فوتبال استقلال و العین از ساعت ۱۹ و از گروه D در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری یک گله آبی‌های ایران خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی تک گل این نیمه را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۰: سانتر زمینی وریا غفوری با دفع ناقص مدافع العین همراه شد که توپ به امید ابراهیمی رسید اما شوت محکم این بازیکن از داخل محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: کرنر تیم العین به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت سرکش سالم با اختلافی کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: توپ در پشت محوطه جریمه به عمر عبدالرحمن، کاپیتان العین رسید که ضربه کات‌دار و زیبای این بازیکن را حسین حسینی با کمک تیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۲: خطای برمان باعث شد تا اولین کارت زردی این دیدار از العین باشد.

دقیقه ۳۹: سانتر زیبای جپاروف با ضربه سر منتظری همراه شد که دروزاه‌بان العین برگشت داد و چشمی نتوانست از ریباند استفاده کند و توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: خطا بر روی اسماعیلی را داور پنالتی تشخیص داد. مهاجم سنگالی استقلال یعنی تیام پشت توپ قرار گرفت و توپ را به تور دروازه چسباند تا نماینده ایران با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه۴۱: اعتراض زیاد دروازه‌بان العین باعث شد تا از داور کارت زرد بگیرد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، امید نورافکن، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی و مامه تیام

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، مارکوس برگ، عمر عبدالرحمان، احمد برمان، محمد عبدالرحمان، مهند سالم، احمد خلیل، محمد احمد، سوکاسا شیوتانی

شکست ذوب آهن برابر الوحده در نیمه نخست

در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B ذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در امارات مهمان الوحده این کشور بود که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک گله الوحده به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه ۳: شاگردان ریکامپ با حرکتی زیبا و ارسال توپ روی دروازه قصد داشتند فرصت خوبی برای مهاجمان‌شان ایجاد کنند که با دخالت بموقع رشید مظاهری این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۰: مهاجم الوحده با حرکت بین مدافعان ذوب آهن با رشید مظاهری تک به تک شد اما شوت او را دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

دقیقه ۴۶: یاران الوحده سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که در ادامه جوجاک پشت محوطه جریمه برای تیگالی فرصت خوبی برای این بازیکن آرژانتینی ایجاد کرد و او با یک ضربه پای راست دروازه ذوب آهن را باز کرد.

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، خالد شفیعی، حامد بوحمدان، میلاد فخرالدینی، جورجی کولی‌سانی، اکبر ایمانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی و کی‌روش استنلی.

ترکیب الوحده:

راشد السویدی، خالد الضنهانی، ریم چانگ، احمد الحرزی، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، ناصر عبدالهادی، جوجاک، محمد الاکربی، مراد بتنا، تیگالی.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور