Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای استان در یاسوج خبر داد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج،  سید منصوری موسوی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد امشب در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در سال 96  حدود 50 گلزار شهید در استان ساماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به مناسبت روز شهید بیش از 26 برنامه در استان اجرا می‌شود، گفت: تجلیل از خانواده شهدا، عطر افشانی گلزارهای شهدا، کاشت نهال، برگزاری یادواره شهدای دهدشت، برگزاری برنامه پیاده‌روی، برگزاری مسابقات  ورزشی و تجلیل از مادران و همسران شهدا از جمله برنامه‌های در نظرگرفته شده برای این ایام است.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پیش از این برخی از ادارات بنیاد شهید در شهرستان‌های استان در مکان‌های استیجاری مستقر بودند و با پیگیری‌های انجام شده برای 4 شهرستان باشت، چرام، بهمئی و لنده ساختمان‌هایی خریداری شد.

موسوی با تاکید بر اینکه میانگینکشوری درساماندهی گلزار شهدا 76 درصد است، گفت: میانگیناستان ازکشوربالاتر است و تا کنون 92 درصد از گلزارهای شهدا در استان ساماندهی شده است.

وی به سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: طرح سپاس با چهار هزارو 575 دیدار در استان اجرایی شده است و تا پایان سال این میزان افزایش می‌یابد.

موسوی با اشاره به ایجاد مجتمع توانبخشی در مرکز استان، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده کار ساخت این پروژه به مناقصه خواهد رسید و بدون شک با بهره‌برداری از آن نیازهای بسیاری از جامعه ایثارگری برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد