Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ۳ کاراته‌کای شایسته کرمانشاهی به مسابقات لیگ جهانی هلند اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاراته کاهای کرمانشاهی به مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۸ هلند اعزام خواهند شد.

مرحله سوم لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ از ۲۵ لغایت ۲۷ اسفندماه به میزبانی شهر روتردام هلند برگزار می‌شود و کاراته کاهای کرمانشاهی تیم ملی کشورمان جهت رقابت با حریفان خود بروی تاتامی خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخش بانوان، محدثه آقایی نماینده شایسته کرمانشاهی وزن ۶۸+کیلوگرم به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

در بخش آقایان، مهدی خدابخشی نماینده شایسته وزن ۸۴- و سامان حیدری کاراته کای پرافتخار وزن ۸۴+ کیلوگرم، نمایندگان کرمانشاهی اعزامی به مسابقات هستند.

 سعید احمدی و هامون درفشی پور کاراته کاهای ارزشمند وزن ۶۷-کیلوگرم کرمانشاهی تیم ملی به‌علت مصدومیت از اعزام بازماندند. ​

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود

حسین امیری، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی تیم پاراتیراندازی برای شرکت در جام جهانی کره از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون‌جانبازان و توانیابان آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت، سپس تیم دوم اردیبهشت برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی عازم کره می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در حال حاضر ۶ سهمیه (۵ سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در مردان) کسب شده و جام جهانی کره تنها نوعی تدارکات برای تیم جهت ارزیابی تیراندازان برای شرکت در پارالمپیک پاریس است. بعد از این رقابت‌ها وضعیت نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد.

وی درباره وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس گفت: مشکل وی بعد از صحبتی که رییس کمیته ملی المپیک با جوانمردی داشت برطرف شد و او قرار است همراه فرزندش در این دو رویداد مهم حضور پیدا کند.

امیری تصریح کرد: در جام جهانی کره تیراندازان از هر لحاظ حتی بعد روانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برحسب عملکردشان در این تورنمنت، کمیته ملی پارالمپیک تصمیم می‌گیرد که چه تعداد ورزشکار را به پاریس اعزام کند. درست است ۶ سهمیه گرفتیم، اما این که چه تعداد تیرانداز به پارالمپیک اعزام می‌شود هنوز مشخص نیست و بستگی به نظر کمیته دارد.

وی در پایان گفت: این دوره هدف بر این است که با اعزام بهترین نفرات، تعداد مدال‌های تیراندازی را در پارالمپیک پاریس افزایش دهیم و عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود