Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، متن پیام عبدالمحمد زاهدی بدین شرح است:
خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکّبر آزادگی، و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی است که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!
در ادامه این پیام آمده است: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند و شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان همواره بیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش بعدی این پیام آمده است: آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را درهم می شکند، پس سلام بر شهدا که ایستاده پرواز می کنند.
در بخش بعدی این پیام آمده است: و ما خاکیان زمین نیز پاس می داریم 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا را که نه یک روز که همه روزها بلکه روز بزرگداشت حماسه سازان بی ادعای سرزمین ایران پهناور است، شهدایی که رفتند تا آسمان امیدمان آبیِ آبی بماند.
در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب همزمان با بزرگداشت این روز خجسته، سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان معمار کبیر انقلاب را به خادمان صبور و تلاشگر بنیاد شهید در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض نموده، برای این عزیزان توفیق خدمتگزاری بیش از پیش را از خداوند بزرگ خواستارم.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد