Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان بر لزوم برگزاری باشکوه نماز جماعت و مراسم‌های مذهبی در ادارات این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی استانداری لرستان اظهار داشت: با شفاف‌سازی باید از ایجاد فرهنگ‌های نامناسب مانند غیبت و تخریب جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز جماعت و مراسمات مذهبی افزود: ترویج فرهنگ کار، امانت‌داری، همکاری، احترام به همدیگر و دیگر فضائل اسلامی از وظایف همه کارکنان مجموعه استانداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بابیان اینکه ماهیانه جلسه شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود، تصریح کرد: روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌ها درزمینهٔ حقوق شهروندی، حجاب و عفاف و آموزه‌های دینی فعالیت کنند.

امیری با تأکید بر تجلیل از فرزندان شهید و ایثارگر و بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران بیان داشت: نامه اعتبار بودجه فرهنگی استانداری و واحدهای تابعه تا پایان فروردین سال ۹۷ با مشخص کردن سرفصل‌ها ارائه شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور