Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت حمل و نقل ترکیه از اعزام تیم ویژه تحقیق به ایران برای بررسی دلایل فنی سقوط یک فروند جت مسافری شخصی این کشور در ایران خبر داد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت حمل نقل ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که هئیت ویژه تحقیق خود را برای بررسی کارشناسی سقوط یک جت مسافری شخصی ترکیه‌ای به ایران اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته خبرگزاری «ترند» آنطور که وزارت حمل و نقل ترکیه اعلام کرده، این تیم ویژه شامل 7 کارشناس از جمله سه کارمند سازمان مدیریت و بحران ریاست جمهوری ترکیه (AFAD) است.

وزارت حمل و نقل ترکیه در این زمینه اعلام کرد: «اجساد جانباختگان این حادثه در آینده نزدیک به ترکیه فرستاده می‌شود.»

بر این اساس، یک جت مسافری شخصی ترکیه روز یکشنبه درحالی که از شارجه عازم استانبول بود ساعت 17.40 دقیقه به وقت محلی از صفحه رادار محو و در حوالی شهرکرد سقوط کرد. سرنشنیان و خدمه این جت شخصی یازده نفر بودند و همگی در این حادثه جان باختند.

به دنبال این حادثه منابع ترکیه‌ای نوشتند که هواپیمای سانحه ‌دیده حامل «مینا باشاران» دختر «حسین باشاران» مالک هلدینگ باشاران و گروهی از دوستانش بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام وزارت دفاع سنگاپور، یک فروند جنگنده اف -۱۶ متعلق به نیروی هوایی این کشور در پایگاه «تنگاه» سقوط کرد و خلبان جان سالم به‌در برد.

وزارت دفاع سنگاپور اعلام کرده است که این جنگنده هنگام برخاستن دچار نقص فنی شد و اندکی بعد سقوط کرد. خلبان نیز بلافاصله با پیروی از پروتکل اضطراری، از جنگنده خارج شد.

به نوشته وزارت دفاع سنگاپور، خلبان هشیار و قادر به راه رفتن است. تحقیقات درباره این حادثه جریان دارد و اطلاعات درباره آن به‌روزرسانی خواهد شد.

گفته می‌شود جنگنده مذکور یک فروند اف -۱۶ سی تک‌سرنشین بوده است. از زمان ورود این جنگنده به ناوگان نیروی هوایی سنگاپور در اواخر دهه ۱۹۸۰، این چهارمین فروند اف -۱۶ از دست‌رفته این کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6100175

دیگر خبرها

  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول