Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:42:08 GMT

خانه اشتغال در بنیاد خیریه جهرم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۶۴۶۸

خانه اشتغال در بنیاد خیریه جهرم افتتاح شد

مسئول بنیاد خیریه موج مهربانی شهرستان جهرم، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 150 میلیون ریال هزینه راه اندازی این خانه اشتغال را خیران این شهرستان تامین کرده اند.
مازیار الطافی بیان کرد: هم اینک 330 دانش آموز این شهرستان زیر پوشش موسسه خیریه موج مهربانی قرار دارند و مادران 140 نفر از این دانش آموزان برای فعالیت در خانه اشتغال این موسسه نام نویسی کردند که از این تعداد 72 نفر از این بانوان در کارگاه خیاطی و مابقی در کارگاه های چرم دوزی، قالی بافی، گلدوزی و بافتنی مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این موسسه خیریه افزون بر فراهم کردن زمینه اشتغال مادران دانش آموزان، از طریق بازاریابی فروشگاه های اینترنتی و انعقاد قرارداد با شرکت ها و فروشگاه های مختلف، تولیدات این بانوان را به فروش می رساند.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
7369 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان یزدانی مدیر واحد تولید نوشیدنی‌ها بر اساس گیاهان دارویی و قهوه‌ها گفت :در این واحد برای ۱۷ نفر اشتغال زایی شده و  بر پایه گیاهان دارویی استان  نوع محصول تولید می‌ شود و میزان تولید ۴۲۰ هزار کیلو در سال است. 
در استان کرمان بیش از ۲۰۰۰ واحد کوچک و متوسط با ۳۵ هزار نفر اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت دارند.
به گفته میجانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تفاهمنامه ای با یکی از بانک‌های عامل استان منعقد شده تا از محل منابع شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک قریب به ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تزریق می‌شود.
واحد تولید انواع شیرینی هم با ۴۸ نفر اشتغال افتتاح شد.
یکی از برکات حمایت از واحدهای تولیدی کوچک در استان ارتقای رتبه فضای کسب و کار است.
حسن زاده معاون امور اقتصادی استاندار کرمان هم گفت با توجه به برنامه دولت که توسعه پایدار و متوازن است از ابتدای دولت در استان از ۴۵ ناحیه و شهرک صنعتی امروز و در پایان سال ۱۴۰۲ به ۴۹ واحد رسیده ایم که حدود ۲۰۰۰ شغل هم ایجاد شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قطع چرخه بزهکاری با اشتغال یک هزار و ۱۵۱ زندانی در استان سمنان
  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • بیش از ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد به خودکفایی رسیدند
  • خودکفایی ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد
  • نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند
  • توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان اردستان
  • توزیع یک هزار بسته های معیشتی در شاهرود
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • افتتاح خانه معلم بروجرد در کنار یک اثر تاریخی
  • آزمون سردفتری / ویژه آزمون ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳