Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر برگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، حجت اله میرزایی در دیدار صمیمانه با مدیران و کارکنان این معاونت افزود: تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران از جمله کارهای مهم این معاونت در سال ۹۶ است و باید به این امر به عنوان فرصتی نگاه کرد تا برای همیشه بگوییم برنامه سوم شهر تهران حاصل کار جمعی ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: علاوه بر آن برنامه اصلاح ساختار تشکیلات و معماری سازمانی شهرداری تهران نیز تا پایان شهریور ماه ارائه شود که امیدواریم با کمک تیم های ملی و در صورت نیاز مشاوران بین المللی به ساختار مناسب دست پیدا کنیم. 

معاون شهردار تهران با اشاره به تدوین بودجه ۹۷ شهرداری تهران یادآور شد: تلاش شد تا بودجه شفاف تری در مقایسه با سال های گذشته تدوین شود که با کمک تمامی همکاران شفافیت بودجه ۹۷ به طور نسبی در مقایسه با گذشته بی نظیر و سطح تمرکز به شدت کاهش پیدا کرده است. 

وی حذف قوانین و مقررات غیرضروری، اصلاح نظام سیاستگذاری کلان و اصلاح نظام ارزیابی عملکرد را از دیگر وظایف این معاونت برشمرد و تأکید کرد: باید به اصول و دانش روز مجهز باشیم و با رعایت اخلاق مداری بتوانیم وظایف این معاونت که تنها با انجام کارهای تیمی میسر را به بهترین نحو انجام داد. 

وی یادآور شد: در گذشته تلاش های زیادی در شهرداری تهران صورت گرفته است که لازم است از همه کسانی که تلاش خود را برای توسعه زیرساخت های شهری و بنیان های خوبی که در شهر گذاشته شد قدردانی کنیم و امیدواریم کاستی ها و نواقص موجود با تلاش های آتی برطرف شود.

میرزایی تصریح کرد: اگرچه وظیفه داریم شهروندان را در جریان آنچه هست قرار دهیم اما وظیفه بزرگتری در راستای ایجاد فضای امیدواری برای شهروندان برعهده داریم. 

وی افزود: معاونت برنامه ریزی به عنوان عقل متصلی به شمار می رود که لازم است از دانش بروز و لازم برخوردار بوده و در تعامل دائمی با شهروندان باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران تصریح کرد: منافع ملی و بلندمدت بر منافع شخصی، گروهی، جناحی، حزبی و کوتاه مدت ضرورت و ترجیح دارد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوروز فرصتی برای تازه شدن دلها، اخلاق ها، اندیشه ها و تازه نفس شدن برای کار و تلاش بیشتر است اظهار کرد: سال ۹۶ با تلخی ها و شیرینی های زیادی همراه بود که از جمله شیرینی بزرگ آن می توان به مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد. 

میرزایی یادآور شد: شورای پنجم از حیث مسئولیت پذیری، تخصص، سلامت و پاکی مالی در ادوار گذشته بی نظیر است و این فرصت بزرگ را باید پاس بداریم. 

وی اضافه کرد: همچنین سال جاری بویژه در نیمه دوم با تلخی هایی از جمله زلزله سرپل ذهاب، غرق شدن کشتی سانچی و سقوط هواپیما مسافربری همراه بود که امیدواریم این اتفاقات ناگوار در سال ۹۷ تکرار نشود؛ اگر چه باید زندگی را در کنار رویدادهای تلخ و شیرین به یکدیگر هدیه کنیم.  

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه حادثه های تلخ چهره شیرین و تجربه همراهی بی سابقه هموطنان آسیب دیده را به نمایش گذاشت گفت: شاید این اتفاقات آزمون هاییست که خداوند برای بازشناسی خود در مقابل ما قرار می دهد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده با رونق کسب و کار، بهبود وضعیت معیشتی و ناملایمات کمتر همراه باشد که البته باید به یاد داشت که کاهش بخشی از این مرارت ها در مقیاس شهری برعهده ما است.

در ادامه این جلسه نمایندگانی از ادارات کل این معاونت مسائل خود را مطرح کردند.

میرزایی در پاسخ به موضوعات مطرح شده از سوی کارکنان گفت:  در جلسه با شهردار تهران موضوع تعاونی مسکن کارکنان معاونت مطرح شد و تلاش های لازم در این راستا انجام خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کتابخانه در معاونت  و برگزاری جلسات گفتگو به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت : HSE یک پروژه کنار پروژه‌های دیگر نیست ، HSE یک رویکرد است که در تمام پروژه‌ها اجرا می‌شود و باید به اصول و مبانی آن توجه کنیم ، احترام به HSE احترام به کارکنان و شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا. سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش اهمیت، نقش و جایگاه HSE در مدیریت شهری اظهار کرد : این همایش در ادامه فعالیت کارگروه HSE با هدف افزایش آگاهی و توانمندی در این عرصه برنامه‌ریزی شده است .

وی با اشاره به شعار سال در بیانات مقام رهبری افزود: دو کلید واژه جهش تولید و مشارکت مردم در این شعار وجود دارد که عامل اصلی جهش تولید، نیروی انسانی است و در این راستا بهره‌وری نیروی کار مطرح شود که اگر آن را ارتقا دهیم، منجر به رشد تولید می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در عرصه مشارکت مردم نیز نوع نگاه ما در تکالیف، تصدی‌گری و تولی‌گری مهم است ادامه داد: لفظ کارگر مقدس است و بار معنایی و ارزش دارد، همه مدیران در این عرصه باید کار کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: در حوزه شهری و در مجموع در شهرداری و سازمان‌های وابسته جامعه ۲۰ هزار نفری در شهر فعالیت می‌کنند که سلامت و ایمنی آن‌ها بسیار مهم است، از سوی دیگر مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند در معرض فعالیت‌های ما و تأثیر آن قرار می‌گیرند.

ابراهیمی با بیان اینکه HSE نظام مدیریتی و یک سیستم شامل ابزارها، روش‌ها و رویکردها است که سه هدف ایمنی ، سلامت و محیط زیست را در بردارد، اظهار کرد: HSE یک پروژه کنار پروژه‌های دیگر نیست ، HSE یک رویکرد است که در تمام پروژه‌ها اجرا می‌شود و باید به اصول و مبانی آن توجه کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه احترام به HSE احترام به کارکنان و شهروندان است، افزود: هدف کلان برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است و ششمین هدف خرد آن مباحث HSE است ، در این راستا کارگروه HSE نیز در شهرداری تشکیل شده است .

وی ادامه داد: پیش از تشکیل این کارگروه در مجموعه شهرداری و مناطق پانزده‌گانه اقدامات در این حوزه انجام می‌شد، اما شاهد نبود یکپارچگی در اهداف و وظایف بودیم، با تشکیل این کارگروه این موضوع را به نظام مبتنی بر اصول و رویه در همه بخش‌ها تبدیل کردیم.

ابراهیمی با اشاره به قوانین بالادستی کشور در این موضوع ادامه داد: گروه ۴۰ نفره در کارگروه HSE به موضوعاتی همچون آموزش ، تحلیل حوادث ، شناسایی عدم انطباق‌ها در ریسک ساختمانی شهرداری و … می‌پردازند .

وی افزود : تعیین و انتخاب مشاور برای فرآیند HSE با هدف احصا و شناسایی ابهامات این فرآیند و استقرار نظام HSE در یکی از مناطق و سازمان به عنوان هدف‌گذاری در سال‌جاری ، دو پروژه‌ای است که امسال به آن ورود می‌کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با تقدیر از سازمان‌های برتر شهرداری که عملکرد موفقی در حوزه HSE دارند تصریح کرد: سال جاری برای بیمه جامع شهروندی مناقصه برگزار کردیم که نرخ آن از سال قبل پایین‌تر است، زیرا شرکت برنده شاخص خسارت را کمتر ارائه کرده بود که باید با آنالیز بدانیم چقدر به عملکرد ما در این حوزه بازمی‌گردد.

کد خبر 749995

دیگر خبرها

  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود