Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم چیرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به آغاز اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس راهی مناطق جنوب کشور شدند.

وی تصریح کرد: دانشجویان آگاه و با بصیرت کاروان راهیان ‌نور این دانشگاه را تشکیل می‌دهند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با رشادت‌های جوانمردان هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین مردان خدایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد گیلان اضافه کرد: در این مرحله 350 دانشجو شامل 178 خواهر و 172 برادر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه دانشجویان مراکز وابسته در قالب هشت دستگاه اتوبوس و چند دستگاه سواری به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کاروان زیارتی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن زیارت در جمکران و قم از مناطق عملیاتی فکه،شلمچه، طلاییه و دژ خرمشهر و نهر خین و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد، ادامه داد: این تعداد دانشجو در قالب کاروان راهیان‌ نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی هدف از اعزام کاروان راهیان‌ نور دانشجویان را آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام(ره)، ارزش‌های انقلاب و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر دانست و گفت: خودسازی و توجه به انجام فرایض دینی از دیگر اهداف این سفر معنوی است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

ملکی چوبری پیش از این عهده دار مسؤولیت معاونت توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بوده است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، معاون اداری و مالی و توسعه و منابع دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد لاهیجان، فومن و شفت و نیز رشت و همچنین مسوولیت‌های گوناگون در بسیج اساتید از جمله مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان از جمله سوابق این مدیر جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیش از این محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بود که با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شده است.

کد خبر 6083857

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در ایلام
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد