Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر خلیلی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تصمیم تعطیلی زودهنگام مدارس در نوبت عصر با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی که ممکن است فردا همزمان با شب چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه سوری) برای دانش آموزان بروز کند، اتخاذ شده است.
وی با اشاره به اینکه برهمین اساس مدارس فردا مدارس نوبت عصر تمامی مقطع تحصیلی شهرستان های استان تهران 2 ساعت زودتر تعطیل می شود، اظهار کرد: دراین زمینه لازم است والدین با مراقبت از فرزندان خود مانع از بروز هر گونه حادثه و یا خطری دراین خصوص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان تهران دارای 2 اداره کل آموزش و پرورش با حوزه مسئولیت شهرستان های استان و شهر تهران است.
تهران 7245**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت