Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@06:10:41 GMT

ادغام بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن در بانک انصار

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۷۸۱۹

‍‍‍‍‍‍

ادغام بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن در بانک انصار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود

ایتنا - تا پیش از این gemini در دسکتاپ از طریق یک صفحه وب اختصاصی قابل دسترسی بود، اما به نظر می‌رسد تازه‌ترین بیلد Canary برای کروم به زودی مستقیماٌ با omnibox کروم ادغام خواهد شد. گوگل کروم برای دسکتاپ یک مرورگر تکامل یافته است و اگرچه تمام قابلیت‌های آن در نسخه اندرویدش موجود نیست ولی کروم برای اندروید هنوز یکی از بهترین مرورگرهای وب برای این سیستم عامل به شمار می‌رود.
استفاده از نوار آدرس در بالای آن، که گوگل آن را Omnibox نامیده است، یک راه عالی برای شروع مرور وب است — می‌توانید یک URL، عبارت جستجو یا فرمان مسیریابی را در اینت نوار وارد کنید تا به شما نتیجه بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اندرویدپلیس، اکنون، گوگل در حال مجهز کردن هر دو این نسخه‌ها به هوش مصنوعی است به طوری که در Omnibox از جمینای پشتیبانی شود.
 
تا پیش از این جمینای در دسکتاپ از طریق یک صفحه وب اختصاصی قابل دسترسی بود، اما به نظر می‌رسد تازه‌ترین بیلد Canary برای کروم به زودی مستقیماٌ با omnibox کروم ادغام خواهد شد.
 
از طریق این ادغام، اکنون در صورتی که در صفحه وب جمینای در اکانت‌تان لاگین کنید، این امکان را خواهید یافت که با قرار دادن عبارت @gemini در omnibox و پس از آن نوشتن متن جست‌وجویتان، پاسخی از هوش مصنوعی دریافت کنید.
شما به gemini.google.com/prompt هدایت خواهید شد و درخواست شما در فیلد پرامپت ظاهر خواهد شد، و سپس یک پاسخ ارائه می‌شود.
 
در اصل، این ادغام بسیار شبیه به گزینه‌های جست‌وجو در کروم است که در آن شما می‌توانید قبل از عبارت‌هایی که می‌خواهید جست‌وجو کنید فرمان‌های @tabs یا @bookmarks را وارد کنید تا جست‌وجو در آن زیربخش‌های مرورگر انجام شود.
 

دیگر خبرها

  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • چاپ اسکناس‌های درشت‌ تورم‌زا است؟
  • ماجرای ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی؛ آیا موج جدید تورم در راه است؟
  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی در راه بازار / نقدینگی افزایش می‌یابد؟
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد