Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@14:10:06 GMT

ایکنا یزد تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۸۲۷۱

ایکنا یزد تجلیل شد

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد با حضور در دفتر ایکنا یزد از اعظم السادات میرجلیلی سرپرست این خبرگزاری تجلیل نمود.
وی در این بازدید با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهم ترین نیازهای جامعه است گفت: يکی از مهمترين مؤلفه های اجتماعی که وجود آن در هرجامعه ای از ضروريات محسوب می شود، مسئله امنيت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مزیدی افزود: امنیت در واقع امری است که زيربنای تمام امور بوده و با نبود آن هيچ یک از فعاليت ها و پیشرفت ها در عرصه های مختلف حاصل نخواهد شد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد گفت: در قرآن کریم نیز به بحث امنيت توجه ويژه ای شده و در آيات بسياری به این موضوع پرداخته شده است.
مزیدی با اشاره به نزدیک بودن به ایام نوروز تصریح کرد: یزد با توجه به سبقه دارالعباده بودن در کشور سرآمد است و ایام نوروز در این استان با آداب خاصی برگزار می شود و اینکه قرآن کتاب خدا بر سر سفره هفت سین گذاشته می شود نشان می دهد که معنویت جایگاه خاصی دارد.
وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: نقش رسانه ها در فرهنگسازی و همچنین اطلاع رسانی درباره خطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال بسیار زیاد است و قطعا حضور پررنگ رسانه ها و فرهنگ سازی انجام شده، نقش مهمی در کاهش آسیب ها دارد و البته خبرگزاری ایکنا نیز می تواند پیام های آموزشی در ارتقای امنیت اجتماعی را اطلاع رسانی کند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد اظهار کرد: امیدواریم شهروندان با رعایت موارد لازم در روز چهارشنبه آخر سال، نوروزی همراه با امنیت و آرامش را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند