Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نوبت صبح و جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نوبت عصر روز سه‌شنبه‌ هفته‌ جاری (۲۳ اسفند ماه) برگزار می‌شود. همچنین جلسه استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه (۲۴ اسفند ماه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار پستی در حساب توییتری خود اعلام کرد که فردا و پس فردا برای دفاع از وزرا، در جلسه استیضاح آن‌ها حضور می یابد.

جهانگیری در توییتر نوشت:

"فردا و پس فردا همراه با وزرا پركار و باتجربه دولت؛ آقاان ربع، آخوند و حجت به مجلس مروم. استضاح حق مجلس است اما امدوارم با دفاع مستدل دوستانم، مجلس محترم با رأ قاطع خود هم راه خدمت بشتر دولت را هموارتر كند و هم به جامعه عدی تفاهم و همدلی مجلس و دولت را بدهد."

انتهای پیام/

توییت جهانگیری در خصوص استیضاح وزرای دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی, دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور اعضای شورا، شهردار ارومیه و جمعی از خبرنگاران با موضوع رای گیری برای استیضاح یا ابقا شهردار این شهر برگزار شد.

در این جلسه که در خصوص استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه رای گیری شد که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برای استیضاح یا ابقا «حسین مهدی زاده»، شهردار فعلی ارومیه (با ۷ رای موافق و ۴ رای مخالف استیضاح) ابقا شد.

گفتنی است که طبق قانون برای استیضاح شهردار ارومیه باید دو سوم اعضا یعنی ۸ نفر از یازده نفر عضو شورای شهر رای مثبت داده می شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901866

دیگر خبرها

  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه